نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: تلاش و مجاهدت مسوولان دولت سیزدهم در استان سمنان در سراسر این استان برای رفع مشکلات و رسیدگی به مسایل مردم مشهود و ملموس است.
کد خبر: ۱۰۶۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ 30 August 2022

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه شنبه در دیدار با معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت در دفتر امام جمعه شهر سمنان با اشاره به ظرفیت ویژه استان سمنان در حوزه صنعت بیان کرد: ۴۵ واحد صنعتی راکد طی یک سال گذشته در استان سمنان فعال شد و کارگران زیادی به کار برگشتند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های جدی و موثر دولت سیزدهم در سراسر استان سمنان مشهود است، بیان کرد: مهمترین ویژگی‌های شهید رجایی و شهید باهنر که در منش آیت‌الله رئیسی نیز وجود دارد، پرکاری، اخلاص و پافشاری و پایبندی به اصول و ارزش‌ها است.

نماینده ولی فقیه و در استان و امام جمعه سمنان گفت: پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان و اعتبارات تخصیص یافته به درستی انجام و ۹۲ درصد از اعتبارات سفر جذب شد.

مطیعی ابراز داشت: مردم سمنان قدرشناس زحمات واقعی مسئولان دولت هستند و متوجه تلاش‌ها می‌شوند.

وی افزود: همراهی مردم با دولت در مردمی‌سازی یارانه‌ها مشهود بود تعداد کمی هم ایراد گرفتند که نمی‌شود همه را راضی کرد و عده‌ای نظر دیگری دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: امید است با تلاش‌ها و خدمات دولت سیزدهم و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، به مرور زمان اعتماد مردم به نظام افزایش یابد.

سید مهدی نیازی، معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری یکروزه به استان سمنان از چند واحد تولیدی در شهر سمنان و شهرستانهای غربی استان در گرمسار و ایوانکی بازدید می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار