باز هم انتصابی سوال برانگیز!
تابناک سمنان، با تصمیم اعضای هیات مدیره، مهدی خطیبی، به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.این حالی است که نارضایتی مردم از نحوه فروش دو شرکت ایران خودرو و ریگان خودرو ،به بالاترین سطح خود رسیده است لیکن لابی های خودرو در کشور بدون در نظر گرفتن منافع مردم اقدام به چنین انتصاب هایی می کنند.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 29 January 2022

مدیریت فروش ایران خودرو، مدیرعاملی ریگان خودرو، مدیرعاملی شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعاملی شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیرعاملی شرکت اورین خودرو و مدیرعاملی شرکت لیزینگ شهر از جمله سوابق وی به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل جدید ایران‌خودرو، در بخش خصوصی نیز تجربیاتی داشته که از جمله آن می توان به شرکت پارسیان موتور، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو و چند بخش صنعتی دیگر با عناوین ریاست و یا عضویت در هیات مدیره اشاره کرد.

بالاخره لابی ها جواب داد و مهندس نجم الدین خط خورد! مهدی خطیبی را عنوان مدیر عامل جدید ایران خودرو منصوب کردند.

در حالیکه نارضایتی مردم از نحوه فروش دو شرکت ایران خودرو و ریگان خودرو ،به بالاترین سطح خود رسیده است لیکن لابی های خودرو در کشور بدون در نظر گرفتن منافع مردم اقدام به چنین انتصاب هایی می کنند.

این انتصاب ها در دولتی که داعیه انقلابی گری و خدمت به مردم دارد خیلی عجیب به نظر می رسد!

تا قبل از این خبر هایی از مهندس نجم الدین برای مدیریت ایران خودرو به گوش می رسید. این مهندس هم استانی در ایران خوردو به مرد اجرایی معروف هست که در زمان تصدی مدیرعاملی در زمان سابق خیلی از باند های فساد را از بین برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار