رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۵۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ 01 December 2021
 
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در سیصد و بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری ابراز داشت: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ۱۳۰ واحد صنعتی و حدود یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به ۳۸۰ واحد کشاورزی پرداخت شد.

تشنه دل یادآور شد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۱۴۰۰ تعداد ۷۶۵ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۴ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند که پرونده ۲۵۵ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

وی ادامه داد: مشکلات یکهزار و ۳۴۶ واحد تولیدی تا کنون در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع موجود، ۲ هزار و ۸۵۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسید.

وی با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، افزود: ۴۳ درصد مصوبات مربوط به تامین مالی و تسهیلات، ۱۵ درصد مربوط به زیربنایی، ۱۲ درصد مالیاتی، ۱۴ درصد تامین اجتماعی و ۱۳ درصد هم مربوط به سایر امور است و با تلاش بخش‌های مختلف ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: حمایت از تولید و رفع موانع تولید به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان با جدیت دنبال می‌شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار