واکسیناسیون ۸۱ درصدی جمعیت استان سمنان؛
تابناک سمنان: سید محمدرضا هاشمی رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس و استاندار سمنان از واکسیناسیوند۹۷درصدی فرهنگیان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 28 November 2021
خیال جمع استاندار از بابت تامین واکسن کرونا
 
 
 
رئیس ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گفت: هیج مشکلی از بابت تامین واکسن در این استان وجود ندارد.

وی اظهار داشت:  در حال حاضر از ۸ شهرستان استان، دو شهرستان شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر در وضعیت رنگ بندی کرونایی زرد و شهرستان آرادان و میامی آبی است.

سید محمدرضا هاشمی بیان کرد: انواع واکسن به میزان لازم در کشور و استان وجود دارد و واکسیناسیون در مراکز متعدد در سطح استان و در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود به نحو مطلوبی در حال انجام است و همچنین در حال حاضر ۸۷ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال و ۹۷ درصد فرهنگیان استان واکسن خود را تزریق کردند.

هاشمی ادامه داد : در مجموع ۸۱ درصد جمعیت استان سمنان نیز واکسن کووید۱۹ خود را تزریق کردند که رقم قابل قبولی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: خوشبختانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان در شرایط قابل قبولی است. همو حفظ فاصله گذاری اجتماعی و هم استفاده از ماسک و هم نحوه واکسیناسیون در استان در شرایط مطلوبی است که جای تقدیر دارد.

وی در خاتمه همچنین افزود: خوشبختانه امروز و در بازدید از یکی از مراکز تجمیعی استان شاهد بودیم که بسیاری برای تزریق واکسن دز سوم نراجعه می‌کردند که این گویای شرایط مطلوب واکسیناسیون در استان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار