استاندارسمنان:
استاندار سمنان گفت: بازدید و نظارت‌ها در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان سمنان در مدارس و اصناف ادامه یابد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 28 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان  سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف و کسبه، نظارت‌ها و بازدید‌ها به صورت مستمر و جدی ادامه دار باشد و در صورت تداوم و تکرار رعایت نشدن دستورالعمل‌ها از سوی اصناف متخلف، برخورد جدی و پلمب صورت گیرد.

او ادامه داد: دانش آموزانی که شرایط تزریق واکسن را دارا هستند و هنوز دریافت نکردند، حتما نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

هاشمی اظهار داشت: در حوزه روستایی اقدام‌های لازم برای تزریق حداکثری واکسیناسیون کرونا در دستور کار قرار گیرد و پوشش ضریب واکسیناسیون تقویت شود.

او اضافه کرد: در حال حاضر از هشت شهرستان استان، ۲ شهرستان شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سمنان، گرمسار، سرخه، مهدیشهر در وضعیت رنگ بندی کرونایی زرد و شهرستان‌های آرادان و میامی در رنگ آبی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در حوزه شهری و روستایی برای مراقبت از سلامت دانش آموزان، بازدید‌های سر زده از مدارس در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سلامت مردم از اولویت هاست و در این خصوص با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: به منظور رعایت بیشتر نکات بهداشتی و تزریق واکسن، صدا و سیما بیش از گذشته اقدامات را تقویت نماید و برنامه‌های ویژه در این خصوص در دستور کار قرار دهد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار