پلی آف حساس تر از همیشه؛
قرعه‌کشی مسابقات پلی آف جام جهانی در منطقه اروپا انجام شد و تیم‌های حاضر در این مرحله رقیبان خود را شناختند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 27 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  با پایان یافتن مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، ده تیم به صورت مستقیم به این رقابت‌ها صعود کرده و 12 تیم نیز به مرحله پلی آف راه پیدا کردند.

ایتایا و پرتغال جز مهم‌ترین تیم‌هایی بودند که نتوانستند مجوز صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر را کسب کنند و به پلی آف رفتند تا رویای حضورشان در جام جهانی را در این رقابت‌های پیگیری کنند.

قرعه‌کشی این مسابقات دقایقی پیش انجام شد و به نظر می‌رسد که کار دشواری پیش روی کریستیانو رونالدو و یارانش و تیم قهرمان یورو 2020 باشد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده پرتغال باید روبروی ترکیه قرار بگیرد و ایتالیا نیز با مقدونیه شمالی بازی می‌کند و برنده هر کدام از این دو دیدار، به مصاف یکدیگر می‌روند. این قرعه به این معناست که از بین پرتغال و ایتالیا تنها یک تیم به جام جهانی قطر راه پیدا خواهد کرد.

 

در دیگر دیدار این مسابقات، اسکاتلند باید به مصاف اوکراین برود و ولز نیز به مصاف اتریش خواهد رفت و برنده این دو دیدار نیز دیگر فینال پلی آف اروپا را برگزار می‌کند.

روسیه و لهستان و سوئد و جمهوری چک نیز دیگر دیدارهایی نیمه نهایی را برگزار می‌کنند تا برنده هر کدام از آنها در دیدار فینال روبروی هم قرار گرفته و تکلیف تیم سوم صعود کننده به جام جهانی را مشخص کنند.

دیدارهای نیمه نهایی این مرحله در تاریخ 24 و 25 مارس 2022 و دیدار فینال نیز در 28 و 29 مارس 2022 برگزار خواهد شد.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، پس از مشخص شدن قرعه این تیم در پلی آف گفت:« این قرعه بسیار سختی برای ماست چون مقدونیه شمالی تیم خوبی است و اگر پیروز شویم باید با پرتغال یا ترکیه در فینال بازی کنیم. هر دوی این تیم‌ها بسیار قوی هستند.»

 

پلی آف ‌جام‌جهانی2022 در قاره اروپا؛

گروه A
اسکاتلند - اوکراین
ولز - اتریش

گروه B
روسیه - لهستان
سوئد - جمهوری چک
 
گروه C
ایتالیا - مقدونیه شمالی
پرتغال - ترکیه

از هر گروه تنها یک تیم راهی قطر می شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار