کد خبر: ۱۰۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 26 November 2021

 

به گزارش تابناک سمنان  اخیراً یوتوبری مشهور به نام MrBeast با صرف هزینه‌ای 3.5 میلیون دلاری اقدام به بازسازی Squid Game در دنیای واقعی کرد که نتیجه‌ی آن به واقع حیرت‌انگیز بوده است.

سریال Squid Game، ذر سال 2021 تبدیل به بزرگترین پدیده‌ی فرهنگ پاپ شد و هم‌اکنون نیز بسیاری از بازی‌های ویدیویی، موزیک‌ویدیوها و حتی طریقه‌ی پوشش در مراسم هالووین را تحت تاثیر خود قرار داده است. ما در دوره‌ای قرار داریم که تقلید از Squid Game می‌تواند موجی از دنبال‌کننده‌ها و مخاطبان را به سمت شما جذب کند، اما یوتوبری به نام MrBeast تصمیم گرفت تا با صرف 3.5 میلیون دلار، وعده‌ی جایزه 456,000 دلاری به نفر اول و به خرج دادن خلاقیت در نحوه‌ی انجام مسابقات، شبیه‌ترین مسابقه‌ی ممکن به Squid Game را در دنیای واقعی بازسازی کند.

واضح است که بازندگان در این مسابقه مورد اصابت گلوله قرار نمی‌گیرند، اما تمامی 456 بازیکن Squid Game MrBeast مجهز به دستگاه‌های کنترل از راه دوری هستند که شلیک شدن گلوله را شبیه‌سازی می‌کند. طی این ویدیو، شاهد برگزاری مسابقاتی نظیر Red Light ،Green Light، بازی honeycomb، تیله، پل شیشه‌ای و یک بازی جدید که با بازی مرکب جایگزین شده است هستیم.

لازم به ذکر است که تمامی این مسابقه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نتوان محتوای آن را پیش‌بینی نمود و با علم قبلی راجع به بازی مرکب، به طور خودکار در بازی پیروز شد. برای مثال، تیم نظارتی MrBeast در طول انجام مسابقه‌ها رفتار بازیکنان را رصد کرده و در بازی تیله، دوستان صمیمی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد.

از طرفی دیگر، تمامی لوکیشن‌های MrBeast’s Squid Game تا حد ممکن از لوکیشن‌های واقعی آن برگرفته شده‌اند و حتی جایزه‌ی نفر اول نیز در گوی مشهور این بازی در معرض دید آن‌ها قرار دارد. به طور کلی، به نظر می‌رسد که به Squid Game در سال جاری به اندازه‌ی کافی یا حتی بیشتر پرداخته شده است و بهتر است که تا انتشار فصل دوم آن، فرصت به رونمایی از محتواهای جدید داده شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل MrBeast’s Squid Game را مشاهده کنید:

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار