رئیس هیات کاراته استان سمنان گفت: خانه کاراته به عنوان مهمترین زیرساخت لازم رشته کاراته مطرح است که علیرغم پیگیری های مکرر و درخواست های متعدد در استان سمنان احداث نشده است و این موضوع مهم ترین چالش کاراته‌کا های استان محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 24 November 2021

نداشتن خانه کاراته مهمترین چالش کاراته‌کا های استان‌ سمنان است

به گزارش تابناک سمنان نرگس افضلی بیان کرد: با توجه به بودجه محدود هیات کاراته، کاراته‌کاها به صورت مستمر در مسابقات کشوری و استانی حضور دارند و نبود بودجه کافی با وجود هزینه های بالای مسابقات و اعزام های مکرر ورزشکاران چالش هایی را برای هیات به همراه دارد.

وی وجود خانه کاراته در استان سمنان را ضروری برشمرد و اضافه کرد: چهار مدال دریافتی رشته کاراته در المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال ۹۸ و حضور۲ کاراته کا در اردوی تیم ملی با وجود نبود یک سالن تخصصی کاراته در استان معضل قابل توجهی است.

افضلی ادامه داد: با وجود بودجه محدود هیات کاراته استان سمنان اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و اردوی تیم ملی متوقف نشده است اما ورزشکاران به حمایت مالی برای تامین تجهیزات حرفه ای و ایجاد انگیزه نیاز دارند.

وی با اشاره به فعالیت ۲ هزار کاراته کا در استان سمنان پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: فعالیت سه داور آسیایی نشان از توانمندی ورزشکاران و کادر فنی کاراته استان سمنان است اما متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بخش بزرگی از جامعه مربیان استان سمنان با مشکلات مالی و تعطیلی کامل باشگاه ها مواجه شدند.

افضلی خاطرنشان کرد: جامعه کاراته استان سمنان نیاز به توجه و حمایت مالی از سوی مسئولان ذیربط دارد.

رئیس هیات کاراته استان سمنان عنوان کرد: بیمه نبودن مربیان و ورزشکاران، مشکلات شغلی، تعطیلی باشگاه ها و از بین رفتن انگیزه از مهمترین مشکلات مربیان و ورزشکاران است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار