دبیر جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان گفت: اختتامیه نخستین دوره این جشنواره ملی هفتم آذر۱۴۰۰ با معرفی ۴۰ اثر برتر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 23 November 2021

نخستین جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان به ایستگاه پایانی رسید

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت‌الاسلام سعید اعتمادی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در تالار حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان بیان کرد: نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها با هدف رصد فضای مجازی در خصوص فعالیت فرقه های نوظهور اسفند ۹۹ آغاز به کار کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و درخواست شرکت کنندگان اختتامیه آن به طول انجامید.

وی افزود: هنر به عنوان زبان بین المللی برای تولید محتوا و آثار در نظر گرفته می شود و در اولین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها آثار دریافتی در ۲ بخش محتوایی و هنری توسط استادهای شاخص این حوزه ها بررسی شد

اعتمادی ادامه داد: ۳۸۰ اثر هنری و فرهنگی درخصوص رصد فضای مجازی شامل پوستر، کاریکاتور، مستند و نمایش تلویزیونی و رادیویی، پادکست و کتاب صوتی و موشن گرافی به دبیرخانه اولین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها از سراسر کشور ارسال شد.

وی اضافه کرد: آثار هنری و فرهنگی در دو بخش شرکت در مسابقه و به صورت آثارافتخاری از استادهای مطرح کشور دریافت شد.

دبیرجشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها تصریح کرد: بیشترین آثار دریافتی نیز از استان های سمنان، البرز و خراسان جنوبی است که ۴۰ اثر منتخب از سوی هیات داوران معرفی شد.

اعتمادی اظهارداشت: بیشترین آثار دریافتی در قالب فرقه های انحرافی، فرقه بهاییت و مسیحیت صهیونسیتی در بین محورهای فرقه ها، عرفان های کاذب، فرقه های نوظهور، جریان های انحرافی فرقه ها است.

وی افزود: جوایز ۳۰ تا ۷۰ میلیون ریالی به نفرات اول تا سوم هر بخش اهدا می شود و برای افراد شایسته تقدیر و همه شرکت کنندگان هدایایی در نظر گرفته شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها هفت آذر۱۴۰۰ با حضور نفرات برتر در استان سمنان برگزار می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار