احمد نوراللهی در دقیقه 88 دیدار شب گذشته برابر النصر، روی تک خشن بازیکن میزبان دچار مصدومیتی شد که سبب نگرانی فوتبالدوستان گردید.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 22 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  شباب الاهلی در روزی که با گل زیبای مهدی قایدی از النصر پیش بود، روی اشتباه عجیب و غریب سنگربان خود یعنی ماجد ناصر، در دقیقه 87 بازی برده را از دست داد و در دربی امارات تنها به کسب یک نتیجه مساوی بسنده کرد.

در این دیدار سنگربان شباب الاهلی روی خروج از دروازه و دریافت یک توپ ارسالی ساده مرتکب خطای پنالتی شد تا 2 امتیاز ارزشمند برای شاگردان مهدی علی از دست برود. اما با این وجود، شباب الاهلی می توانست یک دقیقه پس از دریافت گل تساوی، موقعیت خطرناکی برای گل برتری ایجاد کند که چنین نشد.

 

روی یکی از حملات النصر، احمد نوراللهی موفق شد توپ را از درون محوطه جریمه گرفته و با یک پاس خوب، ضدحمله ای را تدارک ببیند اما تکل بلند و شدید طارق احمد روی پای بازیکن ملی پوش شباب الاهلی، سبب شد تا احمد نور پشت محوطه جریمه از شدت درد به خودش بپیچد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شدت تکل بازیکن النصر بالا بود و همین مسئله موجب گردید تا احمد نوراللهی پس از برخورد با این بازیکن از شدت درد فریاد زده و سریعا کادر پزشکی وارد زمین مسابقه شود. حتی داور این دیدار می توانست در صحنه رخ داده، جریمه سنگین تری را برای بازیکن تیم میزبان در نظر بگیرد.

 

در لحظاتی که نوراللهی روی زمین افتاد و پای مصدومش را گرفته بود، بسیاری از فوتبالدوستان ایرانی و علاقه مندان به تیم ملی نگران وضعیت این ستاره خط میانی تیم اسکوچیچ بودند که مبادا شدت مصدومیت نوراللهی بالا باشد و او برای مدتی از میادین دور شود.

 

با این وجود، بازیکن ایرانی شباب الاهلی پس از لحظاتی از زمین برخاست و به بازی ادامه داد تا نگرانی های کادرفنی و تماشاگران شباب الاهلی و تیم ملی ایران نیز برطرف شده و احمد نور مشکلی برای همراهی تیم هایش نداشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار