به گزارش تابناک سمنان البته این مشکل در تمام دولت‌ها مشاهده می‌شود.حسن روحانی که به قدرت رسید حدودا دو سال تمام مشکلات را به دولت احمدی‌نژاد حواله می‌داد و شهردار و اعضای شورای شهر وقت هم مدعی بودند حجم بدهکاری‌های قالیباف اجازه کار خاصی را نمی‌دهد. 

 این بازی‌ها دیگر قدیمی شده و نمی‌شود با این توجیهات بچه گانه عوامفریبی نمود.ضمن آنکه فراموش نکنید نوع شعارها و وعده‌های آقایان در موسم انتخابات به گونه‌ای بود که گویی با حضور در پست مربوطه مشکلات بایستی به صورت دفعی حل شوند.

مگر یکی از کاندیداها که الان پست مهمی در دولت دارد وعده نداد سه روزه مشکل بورس را می‌تواند حل کند؟خب چه شد؟میزان سقوط بازار سهام که اسفناک‌تر وشرایط آن عجیب‌تر شده است! و یا مگر شخص رئیس جمهور بیان نکردند «اینترنت را با حداکثر سرعت در اختیار مردم قرار می‌دهیم»؛ خب تصدقت، حال و روز اینترنت این روزها به شکلی است که حتی ارسال یک عکس ساده نیز غیرممکن است.و یا مگر بنا نبود جناب محسن رضایی با گروگان‌گیری از آمریکایی‌ها (!) دلار و ارز وارد کشور نمایند؟پس چرا همین دیروز معاون اول رئیس جمهور از تنگناهای ارزی سخن گفتند؟! 

بهرحال جامعه و مردم بی‌اطلاع و نابینا نیستند.آنان مدام در برابر آماج اطلاعات،اخبار و تحلیل‌های مختلف هستند و توان تشخیص بالایی دارند. روش قبلی‌ها که« خراب کردند و ما در حال آواربرداری هستیم» توسط حسن روحانی انجام شد و دیگر کهنه شده و دیگر نمی‌توان با چنین روش‌هایی سر مردم را کلاه گذاشت!حتی مثل دولت‌های یازدهم و دوازدهم هم نمی‌توان عنوان نمود «می خواهیم اما نمی‌گذارند» زیرا الحمدلله از صدر تا ذیل همه یکسو و یک جهت هستند و هیچ زاویه‌ای وجود ندارد.فقط کافی است یک به یک شعارهای زیبا و دل انگیز ایام انتخابات اجرا شود وایران تبدیل به بهشت برینی شود.راستی امروز قیمت پراید چقدر بود؟!
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: روزنامه آفتاب یزد