نماینده مردم گرمسار و آرادان با انتشار اطلاعیه ای خواستار برخورد با کانال تلگرامی هتاک شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 21 November 2021

تاکید مطهری بر برخورد با کانال هتاک به سردار سلیمانی

به گزارش تابناک سمنان  اردشیر مطهری در این اطلاعیه که نسخه ای از آن به ایسنا ارسال شده آورده است

اخیرا در فضای مجازی و در یکی از کانالهای تلگرامی فعال در سطح شهرستان های گرمسار و آرادان  بنام حسابکشی  که سابقه ی انتشار تهمت و مطالب توهین آمیز به شخصیتها و افراد را داشته و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سخره گرفته ، مطلبی دور از ادب نسبت به یادگار شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده که احساسات مردم شریف و ولایتمدار شهرستانهای گرمسار و آرادان و دوستداران آن شهید والامقام و این کشور و نظام مقدسمان را جریحه دار نموده است.
در عظمت شخصیت و عملکرد شهید حاج قاسم سلیمانی که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون سالها مجاهدت و ایثار مخلصانه و شجاعانه ایشان و همرزمانش است همین بس که امروز شهید قاسم سلیمانی نه تنها بین میلیونها ایرانی وطن پرست و غیرتمند عزیز شمرده میشود، بلکه برای همه ی مسلمانان و آزادیخواهان جهان نیز شخصیتی مقدس و شایسته تکریم و احترام است.
و احترام به یادگار و دختر شجاع و بزرگوار ایشان نیز که هم همنام حضرت زینب(س) است و هم بعد از شهادت پدر  و در خونخواهی و ادامه راه ایشان رفتاری زینب گونه داشته خواسته ی مردم  و خط قرمز دوستداران آن شهید عزیزمان است.
چنین اقدامات مذبوحانه ای نه خدشه ای به جایگاه رفیع آن دلاورمرد تاریخ ایران وارد خواهد کرد و نه ذره ای از عزت و شان والای خانواده ی عزیز ایشان در بین مردم قدرشناسمان کم خواهد نمود.
 بنده  این رفتار هتاکانه را قویا محکوم نموده و لازم میدانم مسئولین امر و نهادهای امنیتی و قضایی ذیربط هرچه سریعتر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با منتشرکنندگان این مطلب بی شرمانه اقدام نمایند.

اردشیر مطهری نماینده مردم شریف گرمسار،آرادان و ایوان کی در مجلس شورای اسلامی

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار