در استان سمنان؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۱۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی در استان برای ارایه خدمات تعریف‌شده به شهروندان فعال است.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 20 November 2021

121 دفتر پیشخوان خدمات دولت به شهروندان خدمت ارائه می دهند

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به فعالیت ۱۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان سمنان، به رسانه‌ها گفت: در حال حاضر۱۰۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و ۲۰ دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی در استان به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

وی اشاره کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی موظفند کلیه خدمات قابل ارائه در خارج از محیط اداری را پس از احصا به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات وستایی واگذار کنند.

 

سید یاسر حسن پور تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۶۰ مجوز فعالیت جدید دفتر پیشخوان دولت برای افزایش خدمت‌رسانی به مردم در استان سمنان اعطا شد و با الکترونیکی شدن فرایند عملیات صدور و تجدید پروانه، گامی بزرگ برای کاهش مراجعه مردمی و افزایش کیفیت خدمت‌دهی به دفاتر و مردم برداشته شد.

یاسر پور خاطرنشان کرد: به حداقل رساندن مراجعه مردم به دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان یکی از زمینه‌های افزایش رضایتمندی عمومی را فراهم می‌کند.

وی همچنین افزود: سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت تلفنی و اینترنتی و نیز مراجعه حضوری و تلفنی به دبیرخانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت مستقر در این اداره کل برای ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مردمی در دسترس شهروندان است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار