شریفی نژاد:
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: جلسات شورای ترافیک استان با خروجی و مصوبات کاربردی و اقدامات موثر و ملموس در سطح استان پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ 18 November 2021

جلسات شورای ترافیک، کاربردی با اقدامات ملموس پیگیری شود

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان روز پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، گفت: شهر‌هایی که تلفات معابر درون شهری بیشتری دارند در اولویت اقدامات ترافیکی قرار گیرند و جلسات با حضور این شهرداران با توجه به اولویت بندی به صورت حضوری برگزار شود.

 

علیرضا شریفی نژاد ادامه داد: شهرداران در جلسه شورای هماهنگی ترافیک، اقداماتی که منجر به کاهش تلفات شده را تشریح کنند.


شریفی نژاد خاطر نشان کرد: اقدامات باید در حوزه رفع نقاط حادثه خیز و دوربین‌های پلاک خوان در سطح شهر‌های استان ملموس باشد.


وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۰۹ مورد اعمال قانون امری است که منجر به کاهش تصادفات خواهد بود، گفت: شهرداری‌ها به صورت جدی در بحث نقاط حادثه خیز و آشکارسازی و رفع مشکلات این نقاط ورود کنند و همچنین در محور‌های پر تصادف نیز توسط دستگاه‌های مرتبط آرام بخشی صورت گیرد.


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن تاکید بر اجرای طرح‌های عمرانی مرتبط با امور ترافیکی در شهر‌ها با هماهنگی شورای ترافیک استان، گفت:موارد ذکر شده در خصوص خیابان امام (ره) سمنان توسط شهرداری برطرف و ساماندهی پیاده رو در دستور کار قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار