دیگر نمی‌شد با مسی ادامه داد
ضامن مالی اصلی هیئت مدیر باشگاه بارسلونا با طرح ادعایی عجیب در مورد جدایی لیونل مسی، خبرساز شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 18 November 2021

به گزارش تابناک سمنان تا زمانی که لیونل مسی در بارسلونا حضور داشت، حرف زدن علیه او احتمالی غیرممکن بود. تقریبا هیچ یک از اعضای باشگاه بارسلونا یا سران آن اظهارنظری علیه مسی مطرح نمی کردند اما تنها چند ماه پس از انتقال او به پی اس جی، به نظر همه چیز متفاوت شده و این را می توان از اظهارنظر امروز خوزه الیاس رئیس کمپانی "Audax" و ضامن مالی اصلی باشگاه بارسلونا دریافت.

الیاس در یک مصاحبه رادیویی، جدایی لیونل مسی را بهترین اتفاق برای بارسا عنوان کرد و گفت که دوران او در باشگاه تمام شده بود. او حتی اعتقاد دارد که مسی به خاطر جدایی از بارسا ناراحت نبود.

 

 

 
 

الیاس گفت:« به عنوان یک هوادار بارسا می گویم که بهتر بود مسی یک سال زودتر از بارسا می رفت. اگر اجازه جدایی او صادر می شد، می توانستیم 100 میلیون یورو به دست بیاوریم که بسیار از لحاظ اقتصادی به سود باشگاه می شد. پایان دوران مسی مشخص بود و اگر سال گذشته نشد، امسال دیگر زمانش بود. برای تبدیل کردن بارسا به تیمی برنده باید دیگر به سراغ دوران پسامسی می رفتیم و یک مجموعه جدید را شکل می دادیم. از سوی دیگر، مسی به سن و سالی رسیده بود که دیگر جایی برایش در بارسلونا نبود.»

 

 

 

 

الیاس در مورد گریه مسی در مراسم خداحافظی گفت:« این قانون زندگی است. من هم پس از مشاهده اشک‌های مسی ناراحت شدم ولی معتقدم مردم در مورد علت گریه مسی دچار اشتباه شده اند. خیلی ها فکر می کنند من بودم که مخالف اصلی تمدید با مسی بودم ولی این ادعایی احمقانه است و باید بدانند که خود مسی هم به خاطر جدایی از بارسا نبود که گریه می کرد. دلیل اشک های او مجموعه ای از عوامل بودند که یکی می تواند دل کندن از شهر بارسلونا و دوستانش در این شهر باشد. او سال ها در بارسلون سکونت داشت و زندگی راحتی را پشت سر می گذاشت و همه چیز برایش در دسترس بود. او خودش هم می دانست دورانش در بارسا رو به اتمام است.»

 

 

 

 

چرا مسی باید جدا می شد؟« جدایی مسی فقط به خاطر مشکلات اقتصادی نبود. امکان ادامه حضور مسی در بارسا به سه دلیل وجود نداشت؛ ساختار دستمزد باشگاه به گونه ای بود که برای تمدید با مسی باید از دستمزد بازیکنان به میزان زیادی کاسته می شد. دوم اینکه پولی برای پرداخت به مسی نداشتیم. قسط های عقب افتاده ای داشتیم که باید پرداخت می شدند و ماندن مسی نوعی خودفریبی بود. سوم اینکه باید تیمی جدید شکل داده می شد، تیمی با انگیزه و شور و حال تازه که با حضور مسی غیرممکن بود.»

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار