مجیدی رهبر خط میانی اش را پیدا کرد
رسانه های برزیلی خبر داده اند که باشگاه استقلال همچنان به دنبال جذب ژان کارلوس ویسنته ستاره تیم نائوچیکو برزیل است.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 18 November 2021

به گزارش تابناک سمنان دو هفته پیش بود که رسانه های برزیلی مدعی شدند استقلال پیشنهادی برای جذب ژان کارلوس ویسنته ستاره تیم نائوچیکو در سری B برزیل ارسال کرده است. پیشنهادی که توسط این بازیکن رد شده بود و حالا ژوائو دی آندراده خبرنگار وب سایت ge.globo مدعی شده که آبی های پایتخت در حال آماده سازی پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن هستند.

 

این رسانه به نقل از دیویدسون اندروز مدیر برنامه های این بازیکن نوشته است که پیشنهاد آبی های پایتخت می تواند باعث ترغیب این بازیکن به جدایی شود. ژان کارلوس در ماه های ژوئن و جولای، بهترین بازیکن سری B برزیل بوده و موثرترین بازیکن این رقابت ها نیز محسوب می شود. او در این فصل طی 33 بازی در لیگ برزیل، 11 گل زده و 9 پاس گل نیز به هم تیمی هایش داده است.

 

نائوچیکو درگیر انتخابات برای تعیین مدیرعامل خود است و این مسئله ممکن است باعث جدایی ستاره خط میانی آنها شود. این رسانه در ادامه گزارش خود آورده است: ژان کارلوس در تیررس استقلال از ایران قرار گرفته است. او یکی از مهمترین بازیکنان نائوچیکو در سه فصل اخیر و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برزیل است. مدیربرنامه های این بازیکن می گوید که او نمی تواند منتظر برگزاری انتخابات بماند تا برای آینده اش برنامه ریزی کند.

 
 

 

صفحه توئیتری سوفا اسکور روز گذشته خلاصه ای از عملکرد این بازیکن را منتشر کرد که با کسب نمره 7.41، موثرترین بازیکن سری B برزیل لقب گرفته است:

 

 33 بازی
 11 گل
 9 پاس گل
 138 دقیقه زمان لازم برای گلزنی یا گلسازی
 109 پاس کلیدی (!)
 11 خلق موقعیت مسلم گلزنی
 80 شوت به سمت دروازه (51 شوت در چارچوب)
 64% درصد شوت در چارچوب (!)

 

 

باشگاه آسیایی یک پیشنهاد قرضی به مبلغ 1.4 میلیون رئال برزیل را برای جذب ژان کارلوس ارائه داد که از سوی هیئت مدیره نائوچیکو رد شد اما آنها قصد دارند طی چند روز آینده پیشنهاد جدیدی برای جذب این بازیکن به صورت دائمی ارائه کنند. دیویدسون اندروز مدیربرنامه های ژان کارلوس این موضوع را که استقلال به زودی پیشنهاد جدیدش را ارائه می کند، به وب سایت ge.globo تأیید کرد.

 

در ماه سپتامبر، ژان کارلوس قراردادش را با نائوچیکو تا سال 2024 تمدید کرد که هزینه فسخ آن 3 میلیون یورو معادل با 19 میلیون رئال برزیل است. اما به گفته مدیربرنامه های این بازیکن، پیشنهاد جدید استقلالی ها می تواند باعث خرید دائمی این بازیکن شود و او مشکلی بابت جدایی نخواهد داشت.

 

مدیربرنامه های این بازیکن برزیلی در این خصوص گفت: پیشنهاد نخست استقلال ژان کارلوس و مدیران را خوشحال نکرد. باید در ماه دسامبر پیشنهاد جدیدی ارائه شود. آن زمان برای خرید دائمی، پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد. من ماندن ژان کارلوس برای فصل بعد را تضمین نمی کنم. پیشنهاد استقلال، برای ژان ارزش بالایی خواهد داشت.

 

 

او ادامه داد: رفتن او غیرممکن نیست به شرطی که این پیشنهاد برای باشگاه هم خوب باشد. ژان واقعاً می خواهد در خارج از برزیل بازی کند، اما او عاشق نائوچیکو است. نائوچیکو این روزها درگیر طی کردن روند انتخابات تعیین رئیس جدید باشگاه است اما پیشنهادات برای جذب ژان کارلوس در راه است.

 

این مدیربرنامه مدعی شد که علاوه بر استقلال، پیشنهادی از یک باشگاه در ترکیه و همچنین چند تیم‌ برزیلی برای جذب ژان کارلوس ارائه شده ولی او از اعلام اسامی این تیم ها خودداری کرد.

 

این وب سایت برزیلی در بخش پایانی گزارش خود نوشته است: ژان کارلوس در 29 سالگی بهترین لحظات دوران حرفه ای خود را تجربه می کند. در فصل جاری، این بازیکن 44 بازی برای نائوچیکو انجام داده که حاصل آن 13 گل (11 گل در سری B) و 12 پاس گل (9 مورد آنها در سری B) بوده است. او در کنار وینیسیوس یکی از بهترین گلزنان این تیم در فصل جاری بوده است. هیئت مدیره نائوچیکو در حال حاضر آرامش خود را حفظ کرده و واکنشی نشان نداده است. دیگونس براگا نائب رییس باشگاه اعلام کرد که ژان کارلوس تنها به صورت قطعی و در صورتی که این پیشنهاد نظر باشگاه را جلب کند، می تواند از تیم جدا شود.

 


این رسانه برزیلی مدعی شد که استقلال به زودی پیشنهاد دومش را برای جذب ژان کارلوس ارسال می کند.

 

 

چند روز پیش نیز هلیو دوس آنخوس سرمربی نائوچیکو در گفتگویی اعلام کرد که ممکن است در پایان فصل تعداد زیادی از بازیکنان تیمش جدا شوند. او در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد که ژان کارلوس پیشنهاد استقلال را رد کرده است اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکن در پایان فصل از تیم جدا نشود.

 

لازم به ذکر است که تنها 2 هفته تا پایان این فصل از رقابت های سری B برزیل باقی مانده است و پس از آن، ژان کارلوس می تواند از نائوچیکو جدا شود اما در صورت پیوستن به استقلال، باید تا پایان نیم فصل صبر کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار