جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان گفت: ۲۵۰ عنوان برنامه در قالب ۹۵۰ فعالیت و ۲۲ برنامه شاخص در طول هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستای دامغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 17 November 2021

 

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محسن مدرسی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج شهرستان در قالب سه محور عمومی، شهرستانی و متمرکز دنبال می‌شود تا بتوانیم در طول این هفته، رسالت، قابلیت و ظرفیت بسیج را به نمایش بگذاریم و خدمتگذار مردم باشیم.

وی اضافه کرد: «بسیج پاره تن مردم» شعار هفته بسیج امسال است که در شرایط کرونا، برنامه‌های این هفته نیز بر مبنای دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدرسی ادامه داد: هفته بسیج، فرصت خوبی برای بیان دستاورد‌های بیش از چهار دهه خدمت این نهاد به اقشار مختلف جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان ۱۵۰ رده مقاومت در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و معیشتی، ایفای نقش می‌کنند و شاهد خدمات صادقانه بسیجیان هستیم.

مدرسی اظهار داشت: فضاسازی، گلباران مزار شهدا در سطح شهر و روستا، تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نهضت روشنگری، رزمایش استانی گروه‌های جهادی و دیدار با خانواده معظم شهیدان، جانبازان و بسیجیان پیشکسوتان، از برنامه‌های این هفته در دامغان است.

وی افزود: در هفته بسیج امسال، سومین محله اسلامی دامغان در منطقه شهید بهشتی به منظور ارائه خدمات به مردم منطقه، افتتاح می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار