ایزی‌گیم؛بازی تکراری ستاره خط حمله ایران
سردار آزمون پس از گلزنی برابر سوریه، باز هم یک استوری دیگر را با استایل و سبک خاص خودش در اینستاگرام منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 17 November 2021

به گزارش تابناک سمنان درخشش های سردار در لباس تیم ملی همچنان ادامه دارد. مهاجم گنبدکاووسی تیم ملی روز گذشته موفق شد گل نخست را وارد دروازه سوریه کند تا با 39 گل زده، بالاتر از جواد نکونام و علی کریمی به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران لقب بگیرد. گل هایی که این بازیکن در 60 دیدار به ثمر رسانده و حالا او فاصله زیادی تا جا گذاشتن کریم باقری ندارد.

 

آزمون که از زمان روی کار آمدن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی درخشش خیره کننده ای داشته، روز گذشته نیز این فرصت را داشت تا شمار گل هایش را افزایش دهد. او پس از اینکه برابر امارات یک ضربه پنالتی را از دست داد، ترجیح داد تا پنالتی مقابل سوریه را به حاج صفی بدهد ضمن اینکه او در نیمه دوم مقابل دروازه خالی حریف قرار گرفت که ضربه اش با بدشانسی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، آزمون در 10 دیدار برای ایران به میدان رفته که حاصل آن 7 گل و 3 پاس گل بوده است. آماری خیره کننده که اگر بخت با این مهاجم 26 ساله یار بود، می توانست بیشتر از اینها باشد. سردار در همان بازی نخست اسکوچیچ که در دیداری دوستانه و برابر ازبکستان برگزار شد، گل زد. گلزنی ها سردار برابر سوریه (یک بازی دوستانه و یک بازی رسمی)، بحرین، عراق و لبنان ادامه داشت ضمن اینکه او مقابل عراق، امارات و کره جنوبی نیز پاس گل داد تا تأثیرگذاری فوق العاده اش را در تیم ملی نشان دهد.

 
نکته جالب پیرامون سردار، استوری های خاص او پس از پیروزی های تیم ملی است. در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی که کار ایران برای صعود بسیار سخت شده بود، آزمون در دیدار برابر بحرین خوش درخشید و 2 بار دروازه میزبان را باز کرد. تا پیش از آن دیدار، تیم ملی وضعیت سختی برای صعود داشت و باید تمام 4 دیدار باقی مانده را پیروز می شد آن هم در کشور بحرین که علاوه بر شرایط نامساعد زمین، گرمای هوا نیز مزید بر علت شده بود که کار ملی پوشان سخت شود.

 

با این وجود، ایران با 3 گل میزبان خود را شکست داد. سردار پس از آن بازی عکسی را از خود در رختکن تیم ملی به اشتراک گذاشت که در حال نوشیدن بطری آب است و عبارت Easy Game را برای شرح این تصویر به کار برد. استوری که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.

 

ژست های سردار آزمون پس از پیروزی های تیم ملی که با گلزنی و گلسازی او همراه بوده است. روز گذشته گزارشگر AFC کنترل توپ و ضربه نهایی منجر به گل او را با عبارت کلینیکال توصیف کرد.

 

ایران در همان مرحله دوم مقدماتی و در جنگ برای صدرنشینی، عراق را با یک گل شکست داد. سردار زننده تک گل تیم ملی بود و باز هم با همان سبک خاص خودش یک استوری را به اشتراک گذاشت و مجددا عبارت "بازی آسان" را برای شرح این تصویر به کار برد. در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، ایران و عراق باز هم با یکدیگر روبرو شدند که در جریان پیروزی 3 بر صفر ملی پوشان، سردار یک پاس گل زیبا به طارمی داد و این پیروزی شیرین سبب شد تا سلسله استوری های آزمون در صفحه اینستاگرامش ادامه داشته باشد.

 

تیم ملی شب گذشته نیز با 3 گل از سد سوریه گذشت. سردار در دقیقه 33 روی پاس عالی وحیدی امیری و با یک فرار دیدنی از عمق خط دفاعی میزبان، در مصافی تک به تک با گلر حریف قرار گرفت و با یک ضربه دقیق و حساب شده، گل نخست ایران را وارد دروازه سوریه کرد. در پایان دیدار دیشب نیز سردار عکسی را با همان سبک و استایل همیشگی به اشتراک گذاشت و عبارت ثابت Easy Game را برای شرح این دیدار به کار برد تا قدرت تیم ملی را اینگونه به رخ حریفان بکشد که تقابل با این تیم ها، برای ایران یک دیدار آسان محسوب می شود.

 

به هر حال سردار آزمون این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد. بازیکن زنیت سن پترزبورگ روسیه که هم در تیم باشگاهی اش و هم در تیم ملی درخشش خیره کننده ای دارد و این مسئله سبب شده تا هواداران فوتبال در ایران، منتظر یک انتقال بزرگ از روسیه به تیمی معروف در اروپا باشند. مسئله ای که با توجه به درخشش های تمام نشدنی آزمون، نشان می دهد که او لیاقت آن را دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار