اتفاق مهم پیش روی تیم ملی
روزی که سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت مهدی طارمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند فدراسیون فوتبال سیاست احترام به دیدگاه سرمربی تیم ملی را در پیش گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 16 November 2021

به گزارش تابناک سمنان شریفی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال حتی در این باره مصاحبه و موضع رسمی فدراسیون فوتبال را بیان کرد و در نهایت تیم ملی بدون مهدی طارمی به مصاف لبنان رفت و در یک بازی سخت و نفس گیر دو بر یک برنده شد و فردا شب هم در بازی دوم بدون مهدی طارمی به مصاف سوریه می رود. 

 

قصه اختلاف بین اسکوچیچ و مهدی طارمی از یک اظهار نظر فنی آغاز شد؛ جایی که اسکوچیچ در مصاحبه با یک رسانه خارجی گفت فوتبالیست های ایرانی از نظر تکنیکی خوب ولی از نظر تاکتیک پذیری مشکل دارند و مهدی طارمی هم در پاسخ توئیت کرد فوتبالیست های ایرانی هم از نظر تکنیکی خوبند و هم از نظر تاکتیکی و مشکل از جای دیگری است. جرقه این اختلاف با همه تلاش های صورت گرفته به قوقت خود باقی ماند و در نهایت اسکوچیچ تصمیم گرفت برای این اردو مهدی طارمی را دعوت نکند. اما بی تردید دل مهدی طارمی با تیم ملی است. او هم پیش از بازی با لبنان برای تیم ملی پیام داد و هم بعد از بازی. حتی خبر رسیده با اردوی تیم ملی تماس گرفته و از آنها خواسته با همه توان در برابر لبنان بازی کنند و برنده شوند. 

 

اما از اینها بگذریم. عزیزی خادم – رییس فدراسیون فوتبال ضمن احترام به دیدگاه اسکوچیچ از اینکه مهدی طارمی به اردوی تیم ملی دعوت نشده خوشحال نیست. او از کادر مدیریتی تیم ملی به خصوص سرپرست تیم خواسته ترتیبی اتخاذ کنند که اسکوچیچ و مهدی طارمی در ایران یا پرتغال با هم رویارو شوند و با کنار گذاشتن اختلافات برای ارتقای جایگاه تیم ملی فوتبال ایران تلاش کنند. به باور رییس فدراسیون فوتبال در صورت تداوم این وضعیت هم تیم ملی متضرر می شود و هم مهدی طارمی و طرفین به بهانه تیم ملی باید اختلافات را کنار بگذارند. 

 
 

 

رییس فدراسیون فوتبال در صحبت هایی که با کادر مدیریتی تیم ملی داشته این موضوع را متذکر شده مهدی طارمی در سال های اخیر بازیکن بی حاشیه ای بوده و همواره برای درخشش در ترکیب تیم ملی تلاش کرده و اساسا یک دیدگاه فنی نباید منجر به اختلافات طرفین و آسیب دیدن تیم ملی شود. البته رییس فدراسیون فوتبال با احترام به تصمیم اسکوچیچ مبنی بر عدم دعوت از مهدی طارمی و صحبت نکردن پیرامون این موضوع نشان داد که به اصول در فوتبال پایبند و به آن احترام می گذارد اما تاکیدش بر این است اختلافات بین اسکوچیچ و مهدی طارمی باید پاک شود چون پای تیم ملی در میان است و از سویی مهدی طارمی در سال های گذشته بازیکن بدون حاشیه ای بوده است. 

 

با توجه به تاکید رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی به نظر می رسد در آینده ای نزدیک و احتمالا برای بازی های بهمن ماه مهدی طارمی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد. این تصمیم بدون شک با استقبال اهالی فوتبال هم مواجه خواهد شد به این خاطر که مهدی طارمی بعد از عدم دعوت به اردوی تیم ملی به تصمیم اسکوچیچ احترام گذاشت و همان طور که اشاره شد هم پیش از بازی با لبنان برای موفقیت تیم ملی پیام داد و هم بعد از بازی.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار