مدیر پژوهش دانشگاه سمنان گفت: ششمین کنفرانس رشد بلور ایران ۲۶ آبان ۱۴۰۰ با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی حوزه ماده چگال و رشد بلور به صورت مجازی در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 14 November 2021

دانشگاه سمنان میزبان کنفرانس رشد بلور ایران شد

به گزارش تابناک سمنان محمدحسین احسانی  افزود: ششمین کنفرانس بلور ایران با حضور استادن و پژوهشگران شناخته شده داخلی و بین المللی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این کنفرانس اشاره کرد و افزود: این رویداد علمی در راستای نیل به اهداف سند ششم توسعه علمی کشور و نقشه جامع علمی جمهوری اسلامی ایران و نیز ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین پژوهشگران و دانشمندان حوزه ماده چگال و رشد بلور در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده است، افزود: از این تعداد ۴۸ مقاله پذیرش شد که هشت مقاله به صورت سخنرانی و ۴۰ مقاله هم به صورت پوستر در مدت برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران  اظهار داشت : این کنفرانس بستری است برای ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی، پژوهشی و فناورانه در زمینه‌های متنوع ماده چگال و رشد بلور، و همچنین سلسله نشست‌های هم‌افزایی و هم‌اندیشی بین استادان، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان این حوزه برگزار شود.

دبیر اجرایی ششمین کنفرانس رشد بلور ایران تاکید کرد: آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس رشد بلور ایران روز ۲۶ آبان ساعت ۹ صبح به صورت مجازی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار