معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: روز اول مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان سمنان با انجام ۴ مناظره برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 14 November 2021

به گزارش تابناک سمنان سید محمد علی شاهمیری افزود: در این دوره از مسابقات  ۹تیم از دانشگاه های سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، دانشگاه آزاد سمنان و دانشگاه فرهنگیان سمنان حضور دارند که روز اول مسابقات با انجام ۴ مناظره بین تیم های حاضر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقات روز اول با نظر هیئت داوران دو تیم از دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همراه تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و تیم دانشگاه فرهنگیان سمنان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

دبیراجرایی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان ادامه داد: مسابقات مرحله نیمه نهایی مناظره دانشجویان استان سمنان عصر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه با حضور ۴ تیم برگزار می شود و دو تیم که بتوانند حداکثر رأی هیئت داوران را کسب کنند به فینال راه پیدا می کنند.

شاهمیری اذعان داشت: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بصورت حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی برگزار می شود و در روز سوم و مسابقه فینال، تیم برتر جواز حضور در مسابقات منطقه ای دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران را کسب خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این مسابقات هر ساله با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» و با هدف تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفت و گو و ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان و به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می شود.

 

نتایج روز اول مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان

نتایج روز اول مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان

نتایج روز اول مسابقات مناظره دانشجویان استان سمنان

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار