فرماندار مهدیشهر:
تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر بابیان اینکه هم‌اکنون محور‌های کوهستانی این شهرستان با برف و کولاک همراه است، گفت: جاده‌ها لغزنده، اما مسدود نیستند.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 13 November 2021

برف و کولاک به شهرستان مهدیشهر رسید / هیچ محوری مسدود نیست

 

فرماندار مهدی‌شهر بیان کرد: از بعدازظهر جمعه محور‌های مهدی‌شهر با باران، برف و کولاک همراه بوده است و طبق گزارش راهداری با تلاش کارکنان این سازمان هیچ‌یک از محور‌های این شهرستان مسدود نیست و همگی بازگشایی شدند.

عبدالرضا میقانی ضمن بیان اینکه محور‌های منتهی به این شهرستان به علت بارش لغزنده هستند، افزود: از رانندگان تقاضا می‌شود چنانچه تعجیل به سفر ندارند در شرایط نامساعد آب و هوایی از حضور از جاده‌ها پرهیز کنند و در صورت الزام به انجام حتماً تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

میقانی ادامه داد: بابیان اینکه شهمیرزاد-فولا محله- کیاسر و شهمیرزاد-چاشم- خطیر کوه با برف و کولاک گزارش شدند، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از سرعت و سبقت مواردی که در این شرایط نامساعد آب و هوایی از بروز سوانح رانندگی جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

ور در خاتمه همچنین افزود: اگرچه هلال احمر، راهداری و پلیس‌راه در طی مسیر فعال و به مسافران خدمات لازم را ارائه خواهند کرد، اما به مسافران توصیه می‌شود که با توجه به برف و کولاک در منطقه سفر خود را به‌روز دیگری موکول کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار