رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود:
رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه برخورد جدی و قانونی با متصرفان اراضی ملی صورت می‌گیرد، گفت: اراضی ملی در منطقه کلاته خیج بازپس‌گیری شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ 13 November 2021

اراضی ملی در کلاته خیج بازپس‌گیری شد/ وقوع ۶ رفع تصرف در شاهرود

 

به گزارش تابناک سمنان محمد رضا کشاورزیان ضمن بیان اینکه برخورد جدی و قانونی منابع طبیعی با متصرفان اراضی ملی در شاهرود اجرا می‌شود، ابراز داشت: بر حسب این وظیفه قانونی و طبق گزارش‌ها فردی در اراضی ملی منطقه کلاته خیج یک بنای ۷۰ متری ساخته بود موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه ابتدا پس از بازدید محل پروند قضائی برای این موضوع تشکیل شد، افزود: بعد از طی روال قانونی حکم تخریب از دادگاه بسطام به نفع منابع طبیعی صادر و تخریب این بنا در دست اقدام قرار گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه فرد متخلف با مشاهده حکم تخریب از دادگاه و پافشاری مأموران یگان حفاظت برای رفع تصرف، تسلیم قانون شد، ابراز داشت: در نهایت خود فرد نسبت به رفع تصرف و تخریب بنای احداث‌شده اقدام کرد.

کشاورزیان بابیان اینکه اخیراً نیز در منطقه چهارباغ شاهرود شش مورد قطعات زمین دویست متری تخریب بنا صورت و رفع تصرف صورت گرفت، تصریح کرد: با حمل تراکتور اداره منابع طبیعی شهرستان به منطقه چهارباغ رفع تصرف اجرا شد که ارزش ریالی آن بیش از چهارصد میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی افزود: از شهروندان انتظار می‌رود قبل از اقدام به ساخت و ساخت در مناطق طبیعی ابتدا استعلام لازم را دریافت کنند و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه بنای غیر مجاز حتماً آن را به منابع طبیعی گزارش دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار