امام‌جمعه شاهرود:
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه پیشرفت موشکی کشور مدیون شهید طهرانی مقدم است، گفت: موفقیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز برگ برنده تیم مذاکرات است.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 12 November 2021

پیشرفت موشکی کشور مدیون طهرانی مقدم/ دور جدید مذاکرات در راه است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن اشاره به دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران اسلامی شهید طهرانی مقدم بابیان اینکه موفقیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز برگ برنده تیم مذاکرات است، ابراز داشت: نباید فراموش کرد که بخشی از پیشرفت‌های هسته‌ای را مدیون تلاش‌های این شهید و هم‌رزمان او هستیم و باید قدر و منزلت ایشان در جامعه مطرح شود.

وی بابیان اینکه دور جدید مذاکرات درراه است، افزود: یکی از رویکردهایی که دولت دراین‌بین دنبال می‌کند جدا کردن اقتصاد از نتیجه مذاکرات است که امیدواریم نتایج خوبی از آن حاصل شود.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه هدف از مذاکرات و ارتباطات حفظ منابع ملی با دیگر کشورها به‌جز اسرائیل و آمریکا است، ابراز داشت: تاریخ همواره اثبات کرده که این دو باروحیه شیطان‌صفتی هیچ‌گاه نه‌تنها خیرخواه مردم ایران نبودند بلکه با خوی استکباری خود تنها خواسته‌هایشان را دنبال می‌کنند لذا مذاکره با آن‌ها برای کشور منفعتی ندارد.

امینی بابیان اینکه اوضاع اقتصادی امروز کشور نیازمند جراحی است تا اصلاحات آن در سفره مردم دیده شود، تصریح کرد: با توجه به التهاب‌های موجود در اقتصاد و بازار به دلیل تحریم و کرونا می‌بایست این جو با گفتگوی صادقانه با مردم برطرف و جامعه به رعایت پروتکل‌ها نیز بیشتر پایبند باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم لذا می‌بایست موضوع مطالعه در سبد خانوار بیشتر دیده شود و برای تحقق این منظور آگاهی و دانش جامعه نیز باید توسط گروه‌های مربوط صورت گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار