حکم سنگین کمیته انضباطی علیه سرمربی نساجی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی نساجی را به خاطر رفتارش در دیدار با گل‌گهر نقره داغ کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 10 November 2021

از شایعه تا واقعیت؛ استعفا یا برکناری محترمانه الهامی؟- اخبار فوتبال ایران  - اخبار ورزشی تسنیم | Tasnim

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با گذشت 8 روز از دیدار جنجالی گل گهر سیرجان و نساجی مازندران در قبال اتفاقات پیش آمده در این دیدار حکم خودرا صادر کرد که مهم ترین آن محرومیت سنگین برای ساکت الهامی سرمربی نساجی است.


در جریان این مسابقه ساکت الهامی سرمربی تیم شمالی رفتارهایی درقبال داور مسابقه (موعود بنیادی فر) داشت که همین موضوع منجر به اخراج او کنار زمین شد. الهامی که بعد از دریافت کارت قرمز نیز با لحن تندی با داور مسابقه صحبت کرد، گزارش هایی از سوی ناظر و داور برایش رد شده و به همین خاطر پرونده اش به کمیته انضباطی رفت.


حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جلسات خود حکم سنگینی را برای الهامی در نظر گرفته است. در حکم صادر شده آمده است: «ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، طبق ماده 55 آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد (قابل تجدیدنظر)»


الهامی در شرایطی 6 جلسه از همراهی نساجی محروم شده که در گذشته و در زمان سرمربیگری تراکتور هم یک محرومیت سنگین را پشت سر گذاشت و البته یک ماه محرومیت تعلیقی داشت. به همین خاطر به نظر می‌رسد آن محرومیت نیز مزید برعلت شده تا کمیته انضباطی محکومیت سنگین 6 جلسه ای را برایش در نظر بگیرد. البته حکم الهامی قابل تجدید نظر است و ممکن است با اعتراض این مربی در استیناف محرومیت سرمربی نساجی کمتر شود.


محرومیت ها و جرایم انضباطی این مسابقه فقط محدود به الهامی نیست. بر اساس حکم صادر شده باشگاه نساجی نیز به دلیل سوءرفتار تیمی (ناشی از دریافت 6 اخطار) به پرداخت 10 میلیون تومان محکوم شده است. تیم نساجی مازندران به دلیل مسئولیت تضامنی موضوع ماده 50 مقررات، طبق مواد 50 و 119 مقررات انضباطی و بخش L از بند 3 ماده 6 مقررات انضباطی فیفا به برگزاری چهار جلسه کلاس آموزشی مقررات انضباطی و داوری برای سرمربی و مربی متخلف مذکور تحت نظارت هیات فوتبال استان مازندران محکوم شده است.

 
همچنین عادل باباپور مربی تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باتوجه به سابقه قبل منجر به اخراج، بر اساس ماده 55 آیین نامه انضباطی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در تمامی مسابقات تیم خود و ورزشگاه‌های فوتبال کشور محکوم شد که این حکم نیز قابل تجدید نظر است.

گفتنی است؛ الهامی که در بازی گذشته نساجی مقابل نفت آبادان هم به خاطر دریافت کارت قرمز حضور نداشت، حالا اگر بخواهد 6 جلسه محرومیت دیگر را پشت سر بگذارد، مدت زیادی نمی‌تواند از کنار زمین تیمش را هدایت کند. این مربی روز گذشته از سمتش استعفا کرده بود اما این کناره گیری با مخالفت باشگاه مواجه شد و باید دید چه اتفاقات جدیدی در این خصوص طی روزهای آینده رخ می‌دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار