امام جمعه شاهرود:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اشتغال جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می‌شود، گفت: نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغال‌زایی بسیار مهم و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۱۰۰۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 09 November 2021

اشتغال‌زایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می‌شود

به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام عباس امینی در نشست ظهر سه شنبه خود با مسئول دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهران شاهرود به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه‌ای در اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور دارای مزیت‌های بی بدیلی هستند، تاکید کرد: اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور از جمله کارکردهای این مراکز محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی جوانان شاهرودی در سایه مهارت آموزی میسر می‌شود و نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تأثیرگذار است، افزود: نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و در این بستر آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در کنار مسائل علمی و فرهنگی به ارتقای توانمندی‌های جوانان شهرستان شاهرود کمک می‌کند تا شانس اشتغال آنها افزون گردد.

شیرین محمدی پناه رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود نیز در این دیدار با بیان اینکه ماهیت این دانشگاه تحول گرایی و کارآفرینی است، گفت: مهارت آموزی اقتصادی‌ترین نوع آموزش است که می‌تواند از بسیاری آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری جلوگیری کند لذا سعی کرده‌ایم تا ارتقای سطح فرهنگی و تربیت نیروی کارآفرین از اولویت‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود باشد.

وی با بیان اینکه همکاری با نهادها، سازمان‌ها و ادارات فرهنگی در راستای ارتقا سطح فرهنگی آحاد جامعه از طریق برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: احداث مسجد دانشکده در جوار یادمان شهید به عنوان پایگاه فرهنگی مذهبی با استفاده از کمک‌های مردمی و خیران از جمله نیازهای مجموعه محسوب می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار