نماینده مردم سمنان در مجلس:
گلرو وعده‌های رئیس جمهوری در سفر‌های استانی را صادقانه و صریح عنوان کرد و گفت: مسئولان اجرایی برای تحقق برنامه‌های مصوب سفر‌های استانی وقت و اعتبار خود را هزینه کنند.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 07 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان سمنان اظهار کرد: سفر رییس جمهوری به سمنان به منظور ارزیابی از شرایط استان و پیگیری حل مشکلات مردم، همچنین اتمام پروژه‌های نیمه تمامی است که در بخش‌های مختلف استان وجود دارد.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر رییس جمهوری به استان سمنان بسیار پرخیر و برکت بود که خوشحالی مردم استان را به همراه داشت و انتظار می‌رود دستوراتی که رییس جمهوری در مصوبات این سفر داشتند به زودی اجرایی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی مشکلات آب استان اظهار کرد: تامین منابع آب پایدار برای سد فینسک از جمله دغدغه‌های مردم استان سمنان بود که در حضور رییس جمهوری مطرح شد و امیدواریم برای حل آن اقدام شود.

وی با اشاره به شرایط کشاورزی و تنوع اقلیمی استان سمنان اظهار کرد: گونه‌های مختلفی از محصولات کشاورزی در این استان به بار می‌آید و نیاز است که جهشی در حوزه تولید بخش کشاورزی استان انجام شود که برای رسیدن به این هدف نیاز به اعطای تسهیلات به بخش کشاورزان و خرید محصولات آن‌ها است.

گلرو ادامه داد: در این سفر محوریت مهدیشهر به عنوان قطب دامپروری استان تصویب و مقرر شد مجتمع‌های سبک و سنگین در شهرستان مهدیشهر تاسیس شود.

وی ادامه داد: همچنین تسهیلات و زمین لازم برای متقاضیان مسکن با هدف عملیاتی کردن قانون جهش و تولید مسکن در نظر گرفته شد.

کلنگ ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در استان سمنان به زمین زده شد
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورود دولت به بخش مسکن سبب ایجاد انقلابی در این حوزه خواهد شد، گفت: برنامه دولت سیزدهم می‌تواند مشکلات مردم به ویژه قشر محروم جامعه را در بخش مسکن مرتفع کند.

وی همچنین گفت: در این زمینه همزمان با سفر رییس جمهوری به سمنان کلنگ اجرایی ساخت ۳ هزار واحد مسکونی در کل استان زده شد.

گلرو با اشاره به بازدید رییس جمهوری از واحد‌های تولیدی در بخش صنعت مهدیشهر عنوان کرد: رییس جمهوری در این سفر دستور داد تسهیلات لازم به همه واحد‌های صنعتی راکد استان داده شود تا این واحد‌ها به چرخه تولید برگردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: کارخانه نساجی پاکریس مهدیشهر از جمله واحد‌های صنعتی راکد است که زمانی قطب تولیدات منسوجات کشور بوده و حدود چهار هزار نفر در آن مشغول به کار بودند، ولی به دلیل مسائل مدیریتی، فقدان حمایت از تولیدات داخلی و مشکلات سرمایه‌گذار سال‌هاست تعطیل شده است.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بنیاد مستضعفان تجهیزات کارخانه را از مهدی‌شهر خارج کرده و به استان دیگری منتقل کرد که سبب تعطیلی این کارخانه شد. البته رییس جمهوری دستور دادند تسهیلات لازم برای راه اندازی دوباره کارخانه نساجی پرداخت شود که در این صورت بیش از یک هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی با تاکید بر اینکه سخنان رییس جمهوری در این سفر کاملا صریح، صادقانه و برخوردار از پشتوانه اعتماد مردم است، ادامه داد: مردم به رویکرد رییس جمهوری در برقراری عدالت و فسادستیزی اعتقاد دارند. اما برای تحقق برنامه‌های مصوب باید مسوولان اجرایی وقت و اعتبار خود را هزینه کنند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد اعتماد مردم به دولت بازگشته و موانع تولید برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه سفر‌های رییس جمهوری در بعد مادی و معنوی بسیار اثرگذار است، عنوان کرد: اینکه عالی‌ترین مقام اجرایی کشور در چادر عشایر بنشیند و از نزدیک حرف دل مردم را بشنود و اقشار مختلف نیز درد دل خود را به رییس جمهوری منتقل کنند، همه این مسائل اثر معنوی دارد و امید واقعی در دل مردم دمیده می‌شود.

گلرو خاطرنشان کرد: علاوه بر این در این سفر‌ها از نظر عملی منافع مردم در نظر گرفته می‌شود چرا که باید دستوارت رییس جمهوری به اجرا گذاشته شود و در مجموع چنین شرایطی سبب رضایت مردم و توسعه کشور خواهد شد.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار