رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از دستاورد‌های سفر رئیسی به استان سمنان اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان امام حسین (ع) و مرکز جامع درمان سرطان بود.
کد خبر: ۱۰۰۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 06 November 2021

۱۳۰ میلیارد تومان به مرکز جامع درمان سرطان شاهرود اختصاص یافت

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن ضمن بیان اینکه شیوع بیماری کرونا همچنان در شاهرود و میامی بحرانی است، تاکید کرد: میامی هم اکنون در وضعیت نارنجی و شاهرود در وضعیت قرمز است لذا باید دقت داشت که دوری از تجمعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، دوری از فضاهای بسته و متراکم و واکسیناسیون از جمله راهکارهای کاهش شیوع بیماری است.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان سمنان، افزود: رویکرد کلی دولت در این سفر کمک به تأمین اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بخش‌های درمان و بهداشت بود که یکی از مهمترین پروژه‌ها و اعتبارات پیشنهادی و مورد توافق دولت توسعه بیمارستان امام حسین (ع) و مرکز جامع سرطان با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار بود.

انتظار میامی به سر می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام رضا (ع) میامی با ۱۵ میلیارد تومان دیگر طرحی بود که در این سفر مورد موافقیت قرار گرفت، ابراز کرد: مردم میامی پس از مدت‌ها شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهند بود.

چمن با بیان اینکه در سفر هیئت دولت همچنین مقرر شد که در یک ردیف متمرکز اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های بخش بهداشت روستایی استان سمنان را اختصاص و بر اساس برآوردهای اعلام شده از سوی دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود توزیع شود، تاکید کرد: تکمیل ساختمان کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۱۲ میلیارد تومان در شاهرود از دیگر طرح‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

وی از تکمیل بلوک زایمانی جدید بیمارستان بهار با هشت میلیارد تومان اعتبار خبر داد و افزود: امیدواریم به زودی این مرکز نیز با تخصیص مناسبت به صورت کامل به مردم خدمت رسانی کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار