یک جایزه از پیش تعیین شده
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن فوتبال پرتغال در ماه اکتبر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸ 06 November 2021

به گزارش تابناک سمنان او در این ماه ارایه گر بازی های خوبی برای پورتو در لیگ برتر پرتغال بود و سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد. مهدی طارمی در بازی های ماه اکتبر در برابر تیم توندلا هت تریک کرد و مقابل بوآویشتا که علیرضا بیرانوند را در درون دروازه داشت دو موقعیت گل خلق کرد. البته او در این بازی گل هم زد که توسط داور مردود اعلام شد. 

 

مهدی طارمی در رای گیری صورت گرفته از سوی اتحادیه بازیکنان فوتبال پرتغال 18.52 درصد آراء را به خود اختصاص داد و به همین بهانه به عنوان بهترین بازیکن فوتبال پرتغال در ماه اکتبر انتخاب شد.

 

نکته مهم اینکه مهدی طارمی با درخشش در هفته نهم لیگ پرتغال به عنوان بهترین بازیکن این هفته نیز انتخاب شده بود. او در این هفته برابر توندلا سه گل به ثمر رساند.

 

 

 

مهدی طارمی این ماه یک رقابت جذاب را هم در مقابل میلان داشت.

 

سباستین کواتس از اسپورتینگ و لوئیس دیاس،‌ دیگر بازیکنان پورتو نیز در رده‌های دوم و سوم نظرسنجی قرار گرفتند.

 

مهدی طارمی تاکنون در لیگ برتر پرتغال 7 گل برای تیم پورتو به ثمر رسانده و 3 موقعیت گل هم خلق کرد و به نوعی در 10 گل این تیم در لیگ برتر پرتغال  تاثیر مستقیم داشت. پورتو هم اکنون با 16 امتیاز از 10 مسابقه در صدر جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال قرار دارد و از حیث گل زده با 25 گل زده بهترین تیم لیگ برتر پرتغال در فاز تهاجمی بشمار می رود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار