پایان کار در قطر به سوی عشق ابدی
ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا، آماده است تا دوره جدیدی را روی نیمکت این تیم آغاز کند.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 06 November 2021

به گزارش تابناک سمنان برکناری رونالد کومان از هدایت بارسلونا باعث شد که ژاوی به عنوان گزینه اصلی مدیران این باشگاه برای حضور روی نیمکت این تیم انتخاب شود و مذاکرات برای جذب او از هفته قبل آغاز شد.

در ابتدا به نظر می‌رسید که مدیران السد به هیچ وجه علاقه‌ای به قطع همکاری با مربی خود ندارند و اجازه جدایی او را صادرنخواهند کرد اما در نهایت ژاوی شخصا با مدیر این باشگاه قطری مذاکره کرده و با ابراز علاقه به حضور در نوکمپ، او را مجاب کرد که مجوز جدایی‌اش را صادر کند.

ساعاتی قبل باشگاه السد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که باشگاه بارسلونا پذیرفته که بند فسخ این مربی اسپانیایی را پرداخت کند و بدین ترتیب او از کادر فنی این تیم جدا شده و به لالیگا خواهد رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از اعلام این خبر، جلسه‌ای برای خداحافظی ژاوی با بازیکنان این تیم قطری ترتیب داده شد تا او برای آخرین بار با شاگردانش در دوحه دیدار کرده و در نهایت این کشور را به مقصد اسپانیا ترک کند. دیداری که ظاهرا بسیار احساسی بوده و با گریه‌های ژاوی همراه شده است.

 

 

 

 

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه بارسلونا هنوز هیچ واکنشی نسبت به بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه السد نشان نداده است. سرجی بارخوان، سرمربی موقت این تیم، نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی روز شنبه برابر سلتاویگو اعلام کرد که مدیران این باشگاه هنوز خبری درباره حضور ژاوی به او نداده‌اند.

 

 

 

 

 

ژاوی پیش از این در فاصله سال‌های 1998 تا 2015 در ترکیب تیم بارسلونا به میدان رفته و عضوی از تیم افسانه‌ای بارسا در دهه 2010 بود که افتخارات بسیاری را در کنار اینیستا و لیونل مسی به دست آورد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار