امام جمعه موقت دامغان:
امام جمعه موقت دامغان گفت: اقتدار و عزت نیروی دریایی ایران در عملیات سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی، نمایش ذلت آمریکا به جهانیان بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 05 November 2021

اقتدار ایران در توقیف ناو متخلف ذلت آمریکا را به دنیا ثابت کرد

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آستانه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار، مُهر ذلت دیگری بر پیشانی آمریکا زد و عزت و اقتدار و افتخار ایران را به دنیا ثابت کرد. 

وی ادامه داد: ایران امروز، ایران ۴۰ سال پیش نیست و اجازه نمی‌دهیم، آمریکا به کشور ما جسارت کند و در همین راستا، با اقتدار خود به دنیا نشان دادیم که چگونه عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری‌ اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

جیرانی به سفر آیت الله رییسی رئیس‌جمهوری و هیات همراه به استان سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: سفر رییس جمهوری به استان سمنان و سفر وزیر بهداشت به دامغان، خیر و برکت برای استان و شهرستان به همراه داشت و مصوبات خوبی شاهد بودیم که در آینده نزدیک به اطلاع مردم می‌رسد.

وی به سفر وزیر بهداشت و درمان به دامغان اشاره کرد و افزود: نیازهای حوزه بهداشت و درمان دامغان قابل توجه است، مردم مجبورند برای درمان به شاهرود و سمنان سفر کنند و برای مشکلات ابتدایی خود به شهرهای همجوار می‌روند. 

جیرانی اضافه کرد: از مسوولان بهداشت استان سمنان و شهرستان دامغان می‌خواهیم، به وجود پزشکان متخصص در شهر توجه کنند، مهم‌تر از ایجاد بیمارستان دوم، وجود متخصص در شهر است و اگر بهترین امکانات باشد و متخصص خوب نباشد، بی فایده است.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با موضوع بی حجابی و بدحجابی و سگ‌گردانی در سطح شهر مقابله کند و مصوبه ای اجرایی در این زمینه ارائه کند. 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار