از مصوبات سفر دولت سیزدهم به استان سمنان؛
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: یکی از دستاوردهای مهم سفر رییس جمهوری به استان سمنان، تخصیص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه بیمارستان امام حسین(ع) و مرکز جامع سرطان این شهرستان بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 05 November 2021

۱۳۰ میلیارد تومان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اختصاص یافت

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن روز جمعه با بیان اینکه سفر رییس‌جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان برای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دستاوردهای مهمی داشت، به رسانه‌ها افزود: یکی از رویکردهای کلی دولت در این سفر کمک به تامین اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام بخش های بهداشت و درمان بود.

وی با اشاره به اینکه اهم طرح های پیشنهادی و اعتبارات مورد نیاز مورد موافقت قرار گرفت، ابراز داشت: برای تکمیل بیمارستان امام رضا(ع) میامی اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان مصوب شد. 

چمن از تکمیل ساختمان کلینیک تخصصی دندانپزشکی شاهرود با تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومان خبر داد و اظهار داشت: بلوک جدید زایمان بیمارستان بهار شاهرود هم با هشت میلیارد تومان تکمیل می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: مقرر شد که در یک ردیف متمرکز اعتبارات مورد نیاز طرح های بخش بهداشت روستایی استان اختصاص یابد و براساس برآوردهای اعلام شده از سوی ۲ دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود توزیع گردد.

 اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی روز گذشته به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کردند و ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شدند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار