امام جمعه میامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی هر چه زودتر مصوبات سفر رئیس‌جمهوری را در شرقی ترین شهرستان استان با جدیت پیگیری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 05 November 2021
امام جمعه میامی: مصوبات سفر رئیس جمهوری برای شرق استان پیگیری شود

 

به گزارش تابناک سمنان  حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر، افزود: حضور رئیس جمهوری در استان سمنان موجب دلگرمی مردم برای تحقق مشکلاتشان بود.
وی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهوری برای توسعه، رفع موانع و تحقق شعار سال ضروری است.
امام جمعه میامی گفت: مردم حمایت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان را در جنگ تحمیلی به دشمنان نشان دادند و در تحریم های ظالمانه نیز پیروز میدان هستند.
وی ادامه داد: مردم با تمام فشارهای اقتصادی و تنگناهای موجود با حضور در عرصه های مختلف نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.
صفایی پور تصریح کرد: تحقق وعده های دولت سیزدهم موجب اعتماد و امید مردم خواهد بود.
امام جمعه میامی ادامه داد: سفر رئیس جمهوری باید همراه با نتیجه در راستای خدمت به مردم منجر شود.
صفایی پور افزود: میامی از نقاط کمترتوسعه‌یافته کشور محسوب می‌شود و باید برای تحقق وعده ها و توسعه متوازن در این شهرستان تلاش شود.
وی ادامه داد: بسیاری از معادن شهرستان میامی عوایدی برای مردم ندارد که توسط معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری در شورای اداری استان بیان شد و امیدواریم به‌زودی مردم از برداشت های انجام شده بهره مند شوند.
امام جمعه میامی گفت: راه اندازی بازارچه صنایع دستی و فروش محصولات زراعی و کشاورزی در مسیر عبور سالانه میلیون ها زائر ضرورت دارد که به رئیس جمهوری گزارش شد.
وی با اشاره به اینکه میامی نیازمند توجه بیشتر دولت در راستای توسعه می باشد، گفت: این شهرستان با وجود اینکه در مسیر تردد زائران امام رضا(ع) قرار گرفته ، اما وضعیت درمانی و جاده های مواصلاتی آن در حد مطلوب نیست.‌
امام جمعه میامی تقویت زیر ساخت های ورزشی را در سطح شهرستان ضروری دانست، و افزود: بسیاری از طرح های این منطقه سالهاست بلاتکلیف است، برای تکمیل طرح‌هایی مانند استخر سرپوشیده با وجود گذشت ۸ سال از زمان ساخت، بیمارستان و برخی طرح های روستایی تلاش شود.
امام جمعه میامی افزود: تکمیل حسینیه شهدای گمنام میامی از انتظارت به حق مردم است که امیدواریم پیگیری لازم برای تکمیل آن مجموعه صورت پذیرد.
برپایی میز خدمت توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان از دیگر برنامه های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار