نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مسوولان پیگیر مصوبات سفر آیت الله رییسی رییس جمهوری به استان برای پاسخ به مطالبه‌های مردمی باشند.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 05 November 2021

امام جمعه سمنان: مسوولان پیگر تحقق مصوبات سفر رییس جمهوری باشند

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: رییس جمهوری در سفر به استان بر رونق گردشگردی، صنایع دستی، توجه به صنایع و فرآوری معادن تاکید کرد و اکنون باید مسوولان با پیگیری مصوبات سفر برای توسعه استان تلاش کنند.
وی ادامه داد: توجه به رونق بازار صنایع‌دستی در استان سمنان، نقشی مهم در اشتغالزایی و حفظ اصالت هنر و بهبود معیشت هنرمندان دارد.
وی اضافه کرد: گردشگری نقشی مهم در توسعه اقتصادی استان سمنان سمنان دارد و لازمه تحقق این راهبرد توجه به ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف مانند میراث تاریخی و معنوی همراه با پیوست فرهنگی است.
مطیعی یادآور شد: استان سمنان غنی از معادن مختلف است، اما خام فروشی معضل جدی محسوب می‌شود و باید با توجه به فرآوردی برای استان ثروت افزای کرد.
وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی استان سمنان کم‌آبی است و رییس جمهوری توجه ویژه برای رفع این مشکل دارند و به همین منظور مقرر شده کارگروهی برای بررسی مشکلات در زمینه انتقال وتامین آب استان تشکیل شود.
مطیعی اظهار داشت: تواضع و فروتنی آیت‌الله شاهچراغی ستودنی است چرا که با توجه به شرایط سنی به استقبال رییس جمهوری آمد و رییس جمهوری نیز به حکم ادب به دیدار آیت الله شاهچراغی رفت و باید این فروتنی در رفتار با بزرگترها، والدین و علما مورد توجه باشد.
وی با اشاره به حمله ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به ناوگان نفتکش ایران که به سمت چین در حرکت بود، افزود: دشمن نفکش را سرقت و نفت را به کشتی عربستان منتقل کرد که با رشادت نیروی دریایی سپاه و با اقدام ترکیبی پهپاد، حمایت موشکی و نیروی آماده رزم، دشمن شکست خورد.
وی تصریح کرد: مجدد آمریکا به فکر پس‌گرفتن و توقیف کشتی به ایران بودند که با تلاش دلاورمردان نیروی مسلح، دشمن مجبور به عقب نشینی شد که بار دیگر اقتدار کشور به نمایش گذاشته شد.
امام جمعه سمنان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، تصریح کرد: مدپرستی، پوشش و رفتار غربی در تناقض با فرهنگ عمومی ایرانی و اسلامی است و مسوولان امر باید برای تعالی جامعه در ترویج فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کوشا باشند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: سومین رویداد تولید محتوا بسیج در استان افتتاح شد که امروز آیین اختتامیه آن است و برگزیدگان معرفی خواهند شد و این رویداد به همت بسیج برای تولید محتوای متناسب در فضای مجازی ستودنی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار