وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی به عنوان نماینده معین رییس جمهوری در جریان سفر هیات دولت به استان سمنان گفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، مسیر آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار - سمنان سال آینده به پایان خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 04 November 2021

ساخت آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار - سمنان سال آینده تمام می‌شود

به گزارش تابناک سمنان رستم قاسمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از محل اجرای این طرح اظهار داشت: تکمیل این طرح در محدوده گرمسار - سمنان به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 قطعه اول آزادراه حرم تاحرم (قم - مشهد) از مسیر قم - سمنان در سال ۹۴ احداث شد و قطعه دوم از گرمسار به سمنان در حال ساخت است

طول آزادراه حرم تا حرم ۹۸۰ کیلومتر است.

ساخت آزادراه حرم تا حرم در محدوده گرمسار - سمنان سال آینده تمام می‌شود

بازدید از جاده‌های در دست ساخت و تکمیل، افتتاح تعدادی جاده، دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بخشی از برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سمنان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری صبح روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه از فروردگاه سمنان وارد استان شد. 

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار