رستم قاسمی خبرداد؛
تابناک سمنان: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه منابع اعتباری بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان تأمین می‌شود، گفت: اتمام این پروژه و تجهیز آن می‌تواند در ارائه خدمات بهتر به بیماران مؤثر باشد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 04 November 2021

منابع اعتباری بخش سوانح سوختگی بیمارستان کوثر سمنان تأمین می‌شود

 

 

وزیر راه و شهرسازی طی بازدید از بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان معبری برای عبور زائران محسوب می‌شود و این مهم می‌طلبد تا زیرساخت‌های دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران فراهم باشد، ابراز داشت: یکی از زیرساخت‌های مهم ایجاد بیمارستان و درمانگاه‌های مناسب و باکیفیت است که استان سمنان ا این نظر وضعیت خوبی را دارد.

وی بابیان اینکه راه‌اندازی بخش سوانح و سوختگی بیمارستان کوثر سمنان می‌تواند از هزینه‌های گزاف اعزام بیماران به دیگر شهرها و استان‌های کشور بکاهد، افزود: به این منظور با توجه به حساسیت موضوع این مهم می‌طلبد تا هر چه سریع‌تر پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

رستم قاسمی ادامه داد: عمده مشکل موجود بر سر راه افتتاح طرح منابع اعتباری است و در این رابطه ترتیبی اتخاذ شد تا این منابع برای ساخت و تجهیز امکانات این بخش فراهم شود.

قاسمی همچنین افزود: تهیه تجهیزات پزشکی و درمانی این مجموعه مهم‌ترین چالش پیش رو است و  بخش عمده این پروژه با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی ساخت و تجهیز شده است که در مصوبات سفر حتماً لزوم اعتبارات لازم برای تکمیل بخش سوانح سوختگی مطرح خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار