قالب نهمین سفر استانی ؛
تابناک سمنان: سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور دولت سیزدهم در ورود به استان سمنان گفت: ظرفیت‌های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 04 November 2021

استان سمنان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در اشتغال و ارزش افزوده است

 

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم در فرودگاه این شهر تاکید کرد: توفیقی برای من است که در روز سیزدهم آبان که یادآور رشادت‌های دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام راحل در برابر استکبار جهانی است در استان سمنان حضور داشته باشم.

وی بیان کرد: در نشست‌های امروز مسایل را مرور می‌کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: پیش از این بررسی‌هایی درباره استان سمنان انجام و کمبود‌ها و نیاز‌ها انجام شده است و امید است در نشست با مسوولان استانی در حوزه‌های مختلف و فعالان اقتصادی، تصمیم‌های خوبی برای توسعه این استان اتخاذ شود.


آیت‌الله رئیسی افزود: استان سمنان ظرفیت‌های متنوعی دارد، از کشاورزی تا صنعت و معدن و اگر این ظرفیت ها، با وجود مشکلات، درست مورد بهره برداری قرار گیرد، می‌توان افزایش اشتغال و تولید و بهره وری را رقم زد.

وی ادامه داد: امید است سفر به استان سمنان همراه با تصمیماتی باشد که خیر و برکت داشته و از مشکلات گره گشایی کند، با توجه به همجواری و موقعیت این استان در کشور، رویکرد جدید می‌تواند سمنان را به جایگاهی برساند که در مقایسه با پیش از آن متفاوت باشد.

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران کشور، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی خواهند کرد.

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می‌شود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر خواهد کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان شاهرود سفر خواهد کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر خواهد کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار