رئیس جمهور ایران اسلامی در نخستین سفر رسمی خود به سمنان وارد فرودگاه مرکز استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵ 04 November 2021

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس کابینه سیزدهم صبح پنجشنبه در آغاز سفر یک روزه به استان سمنان، وارد فرودگاه سمنان شد و مورد استقبال رسمی مسئولان استانی سمنان قرار گرفت. در این مراسم نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان، نمایندگان مجلس و مسئولان دولتی، انتظامی و نظامی حضور داشتند.

رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در سمنان در مقابل دوربین خبرنگاران می‌ایستد سپس به استانداری رفته تا در شورای اداری استان سمنان حضور پیدا کند. گفتنی است وزرای کابینه سیزدهم نیز همزمان در شهرستان‌های استان حضور دارند.

سومین نشست با نخبگان و موثران استان سمنان در سمنان خواهد بود همچنین رئیس جمهور در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه نیز حضور خواهد یافت.

طبق برنامه اعلام شده از سوی نهاد ریاست جمهوری و استانداری سمنان، وزیر بهداشت به عنوان نماینده رئیس جمهور در دامغان، وزیر صمت در شاهرود، وزیر دادگستری در گرمسار، وزیر جهاد کشاورزی در مهدی‌شهر و سرخه، رستم قاسمی وزیر راه و عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی در سمنان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم در شهرستان میامی حضور دارند.

قرار است در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت چند طرح عمرانی و اقتصادی نیز مورد بازدید و افتتاح قرار گیرد که نخستین آنها شامگاه پنجشنبه با حضور رستم قاسمی در سمنان شامل قطعه نخست محور سمنان به فیروزکوه با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار