تا این لحظه؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بیش از ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان سمنان تا کنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 02 November 2021

واکسینه شدن بیش از 80 درصد جامعه هدف استان سمنان

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: بر اساس آمار واصله از دو دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی سمنان و شاهرود، تا این لحظه ۴۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر از هم استانی ها، دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت هدف واکسیناسیون که افراد بالای ۱۲ سال در استان را شامل می‌شود، بیش از ۸۰ درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در دُز اول در استان هدف محقق شده است.

حبیب الله خجسته پور همچنین افزود: همچنین ۳۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از این جامعه هدف در استان که افراد بالای ۱۲ سال هستند، برای دریافت دُز دوم واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کردند که بیش از ۶۰ درصد جامعه هدف را پوشش می‌دهد.

خجسته پور ادامه داد:  تا رسیدن به ایمنی جمعی و تحقق درصد پوشش ایده آل در تزریق واکسن کرونا، هنوز فاصله داریم؛ لذا از تمامی هم استانی‌ها و افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند دعوت می‌کنیم تا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه متاسفانه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان افزایشی است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ بیمار با تست قطعی و مثبت ابتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که ۴۰ نفر از این افراد در مراکز درمانی بستری شدند.

خجسته پور اظهار داشت: خوشبختانه علی رغم ایجاد روند افزایشی در تعداد بیماران جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ما فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری در استان نداشتیم که این امر بخشی حاصل از تاثیر انجام واکسیناسیون در مقابله با فوت بر اثر بیماری کروناست.

وی در خاتمه افزود: در همه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان، واکسن کرونا به وفور وجود داشته و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد؛ لذا مردم استان می‌توانند برای دریافت واکسن به این مراکز مراجعه کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار