کامرانی‌فر:
حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال درمورد فرصت داده شده به استقلال و پرسپولیس در خصوص مجوز حرفه‌ای سازی توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 02 November 2021

به گزارش تابناک سمنان شب گذشته حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون گفت و گویی با برنامه فوتبال برتر داشت و در خصوص مجوزی که برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در بحث حرفه‌ای سازی صادر شده صحبت کرد. او در ابتدا گفت: بعد از اینکه کمیته بدوی رای‌اش را داد کمیته بدوی بررسی کرد و شرایط به سمتی رفت که کمیته استیناف بررسی کرد و تایید نکردند بلکه یک فرصتی دادند تا بتوانند مدارک‌شان را تکمیل کنند و در ادامه خود AFC هم بررسی خواهد کرد و فرصتی داده شده تا بتوانند موانعی را که برای مجوز حرفه‌ای داشتند را برطرف کنند.

او در مورد فرصت یک ساله‌ای که سلطانی فر از AFC گرفته بود گفت: در این فرصتی که آقای سلطانی فر گرفت تغییرات زیادی انجام شد و فدراسیون مدت زیادی نیست که کارش را شروع کرده و هم اینکه مدیرعاملان دو باشگاه جدید هستند و حتی وزارت ورزش هم تغییر کرده و این تغییرات و عدم ثبات مدیریت در دوباشگاه این مشکلات را به وجود آورده. در جلساتی که ما داشتیم حتی یکی از مدیرعاملان باشگاه‌ها می‌گفت ما نمی‌دانستیم باید چه کاری انجام دهیم برای مجوز حرفه‌ای؛ این موانعی بود که پیش آمد. این اتفاق تصمیم نیم ساعته و یک شبه نبود و بعد از رای کمیته بدوی، کمیته استیناف این فرصت را داشتند تا بررسی کنند و در نهایت تصمیم گرفتند یک فرصت دیگر برای تکمیل مدارک داده شود.

کامرانی فر در خصوص چرایی دادن فرصت دوباره به باشگاه ها گفت: مواردی در مورد سهام باشگاه‌ها و صورت‌ حساب‌های مالی هست که باعث دادن این فرصت شده و بلافاصله بعداز این اتفاق فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با تمام مدیرعاملان محترم دارد و قرار است در این مورد به جد با مدیران صحبت کنیم تا هم مدت زمان داده شده و هم مسائل دیگر را بررسی کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار