مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا سمنان گفت: سمنان به همراه پنج استان دیگر کشور با وضعیت اوج‌گیری جدید کرونا مواجه است.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲ 02 November 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان محمود قدرتیمدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا سمنان در نشست کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری گفت: امروز جامعه با پدیده عادی‌انگاری مواجه است و هربار پس از آن باید اقدامات مناسب برای کنترل پیک‌های کرونا در دستور کار قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه شهرستان‌های شاهرود و دامغان در حال حاضر در وضعیت رنگ بندی کرونایی قرمز قرار دارند، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به پایین‌ترین حد خود کاهش پیدا کرده است.

او تاکید کرد: با دستور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه روز شنبه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، اقدامات و پیگیری‌ها به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود و این کمیته بحث بازرسی و نظارت‌ها را جدی‌تر پیگیری خواهد کرد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: بحث نظارت، کنترل و بازرسی برای تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین ترغیب برای افزایش پوشش واکسیناسیون، در دستور کار این کمیته و اعضا قرار دارد.

قدرتی ادامه داد: افزایش پوشش و ضریب واکسیناسیون با قدرت و سرعت بیشتری باید از طریق اقدامات و راهکار‌های خلاقانه پیگیری شود.

او بیان کرد: از ابتدای فروردین ۱۳۹۹ تاکنون بیش از ۶۹ هزار بازرسی در حوزه اصناف صورت گرفت و ۸۴۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان افزود: یکهزار و ۷۸۵ گشت مشترک در حوزه صنوف در بحث مدیریت مقابله با کرونا انجام شد و ۵۹۵ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شهرستان‌های دامغان و شاهرود در شرق استان سمنان در تازه‌ترین رنگ بندی کرونا از روز شنبه در وضعیت قرمز قرار گرفتند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار