رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف و آتش سوزی سه خودروی سواری در محور شاهرود به بسطام پنج مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 01 November 2021
 
به گزارش تابناک سمنان  فرحناز جان محمدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه تصادف در کیلومتر چهار محور شاهرود به شهر نمونه گردشگری بسطام روی داد گفت: حادثه ساعت ۲۰و ۵۰ دقیقه به این مرکز اعلام و نخستین آمبولانس و کارشناسان چهار دقیقه بعد از پایگاه امداد جاده‌ای بسطام به محل حادثه رسیدند.
اوبااشاره به اینکه براثر این تصادف که بین سه خودروی پژو ۲۰۷، پراید و پژو پارس به وقوع پیوست وخودروی پژو ۲۰۷ آتش گرفت، تاکید کرد: اقدامات نخستین لازم پزشکی برای مصدومان انجام شد و کارشناسان آتش نشانی رها سازی مصدومان را انجام دادند.

اوادامه داد: متاسفانه یکی از سرنشینان خودوری ۲۰۷ به شدت در آتش سوخت و فوت شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه چهار آمبولانس از شاهرود برای انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شد، گفت: تلاش برای احیای قلبی و ریوی یکی از مصدومان بدحال تا رسیدن به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود ادامه یافت.

جان محمدی افزود: متاسفانه این مرد میانسال ۶۵ ساله براثر ترومای شدید در بیمارستان فوت شد و تلاش کارشناسان اورژانس برای باز گرداندن ادامه حیات وی موثر واقع نشد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.

محور‌های ارتباطی شهرستان‌های شاهرود و میامی در استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران – مشهد محسوب می‌شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور هستند.
براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام شده و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار