اخبار درز کرده از داخل باشگاه پی اس جی حکایت از تصمیم سران باشگاه برای قطع همکاری با سرخیو راموس دارند.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ 01 November 2021

به گزارش تابناک سمنان شب گذشته بود که نشریه لوپاریزین در وبسایت خود خبر از احتمال فسخ قرارداد سرخیو راموس داد.

راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن ملحق شد اما از آن زمان به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبوده است.

 

 

 
 

طولانی شدن روند مصدومیت این بازیکن باعث شده که نگرانی‌هایی برای مدیران پی اس جی ایجاد شود و به نظر می‌رسد که آنها دیگر نسبت به آینده این مدافع در پارک دو پرنس خوش‌بین نیستند.

 

قرار بود او دو هفته پیش در فهرست پی اس جی قرار بگیرد اما پزشکان باشگاه در این مورد تردید داشتند و برای وی 10 روز تمرین بیشتر را توصیه کردند. این مدت سپری شده ولی هنوز خبری از راموس نیست در حالی که او 15 میلیون یورو دستمزد می گیرد.

 

 

 

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو،  خبرنگار و دوست نزدیک به راموس ادعا کرد که کاپیتان سابق رئال از شنیدن این خبر بهت زده است. او البته می داند که لوپاریزین نشریه نزدیک به پی اس جی است و خبر منتشر شده قطعا از سوی یکی از مسئولان رده بالای باشگاه به این نشریه اعلام شده و نمی تواند کذب باشد.

راموس معتقد است که اگر قراردادش فسخ شود، توهین بزرگی به وی محسوب می شود و با اعتبار وی بازی خواهد شد در حالی که او اطمینان دارد قادر است به زودی در تمرینات پی اس جی حاضر باشد و حتی در بهترین فرم به میدان نیز برود.

باید دید در روزها و هفته های آتی چه تغییری در شرایط سرخیو راموس رخ خواهد داد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار