برای جلوگیری از بروز بحران؛
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون استاندار سمنان گفت: اقدامات هوشمندانه در حوزه پدافند غیرعامل به منظور جلوگیری از بروز بحران، امری ضروری و قابل توجه است.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 01 November 2021

اقدامات هوشمند امری ضروری برای حوزه پدافند غیرعامل است

 

معاون استاندار سمنان بیان کرد: در حوزه پدافند غیرعامل باید هوشمندانه قبل از بروز بحران، به اقدامات پدافندی بپردازیم تا شاهد بروز بحران در حوزه‌ها مختلف و اختلال در امور نباشیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و تهدیدات استان به صورت مطالعه شده، در این طرح جمعبندی و گردآوری گردیده و راهکار‌های موثر برای مقابله با این تهدیدات با استفاده از ظرفیت‌ها نیز پیش بینی شده است.

فاطمه منصوری اظهار داشت: باید برتکمیل زیرساخت‌ها و همچنین تامین تجهیزات در حوزه پدافند غیرعامل تاکید شود و استفاده از طرح ارزشمند جامع پدافند غیرعامل، فرصتی است که می‌توان با توجه ویژه به آن، برای به حداقل رساندن و حتی حذف بحران ها، اقدام نمود.

منصوری افزود: با تاکید بر اینکه ما باید نیروی کار متبحر، متخصص و متعهد را برای حوزه پدافند سایبری پرورش دهی و همچنین در این رابطه توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی، باعث افزایش شفافیت، سرعت و رضایت مردم می‌شود؛ اما باید در این حوزه دقت داشت تا با اقدامات هوشمندانه پدافند سایبری، از نفود به این شبکه و اختلال در امور جلوگیری شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار