جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: ۱۰‌هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار و ۲۱۰ دستگاه تبلت در ماه‌های مهر و شهریور بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 01 November 2021

۱۰هزار و ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند سمنان اهدا شد

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی کاشفی اظهار داشت: ارزش هر بسته نوشت‌افزار توزیع شده بین دانش‌آموزان نیازمند استان سمنان بیش از چهار میلیون ریال بود.
وی افزود: اقلام توزیع شده بین جامعه هدف به همت سپاه، گروه های جهادی، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت، خیران و کمک های مردمی تهیه شده است.
وی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه از تولیدات ملی و تلاش برای رونق تولید و اشتغال، بیان کرد: تمام اقلام بسته نوشت افزار توزیع شده در بین دانش آموزان از تولیدات ملی و استانی بود.
کاشفی اضافه کرد: سپاه و بسیج خلق‌کننده حماسه‌های بی‌بدیل و تئوری خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود یعنی همان مردم هستند.
وی تصریح کرد: تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نشان از عزم جدی سپاه برای رفع فقر و محرومیت بوده و این قرارگاه محرومیت زدایی را به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با تأکید بر اینکه دشمن بر روی بخش‌هایی که تولید فقر و محرومیت می‌کند تمرکز کرده و به دنبال بزرگنمایی مشکلات در برخی از بخش‌ها است، اظهار داشت: کارجهادی برای خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان راهکار خنثی‌سازی دسیسه دشمنان است.
کاشفی با اشاره به اینکه نهضت کمک مؤمنانه نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: سپاه و بسیج از همه توان برای خدمت به نیازمندان و بخصوص آسیب دیدگان از کرونا در این دوران استفاده کرده و روند خدمت رسانی ادامه دار خواهد بود.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با بیان اینکه سپاه و بسیج میدان دار عملیات محرومیت ‌زدایی و مبارزه با فقر هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین عرصه های کار جهادی امروز مقابله با فقر و محرومیت بوده و نیاز است در این راه همه وارد میدان شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار