ستاره کشتی در مسیر یک محبوبیت باورنکردنی؛
سیر محبوبیت حسن یزدانی روز به روز به اوجی باورنکردنی نزدیک می شود.
کد خبر: ۱۰۰۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 01 November 2021

به گزارش تابناک سمنان  پس از عنوان با ارزش قهرمانی جهان در رقابت های نروژ حسن یزدانی در قامت یک ورزشکار برنده با کت و شلوار در رویدادهایی متفاوت با یکدیگر حضور دارد. این اما باعث نمی شود که او از مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک قهرمان محبوب غافل بماند. بنابراین امروز این ستاره ورزش محبوب ایران در متن یک رقابت جذاب قرار گرفت.


حسن یزدانی که در ماه‌های اخیر نقره المپیک توکیو و طلای مسابقات جهانی نروژ را کسب کرده، صبح امروز با حضور در آسایشگاه معلولین شهید بهشتی مشهد به پاس قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل موسسات توانبخشی از این آسایشگاه بازدید کرد.


در حالی که افراد حاضر در این آسایشگاه حسابی از حضور ستاره کشتی جهان به وجد آمده بودند، حسن یزدانی به درخواست ورزشکاران معلول به صورت نمادین روی تشک رفت و با آن ها کشتی گرفت.


حسن یزدانی که این روزها برخلاف برخی از ملی پوشان کشتی ایران به استراحت می پردازد و گویا فعلا قصد حضور در لیگ برتر کشتی را ندارد، در مبارزه با ورزشکاران معلول ضربه فنی شد و شکست خورد تا باعث شادی این افراد شود؛ شکستی که بدون شک از خیلی از پیروزی ها نیز برای او شیرین تر بود.


البته قبلا هم این ستاره جویباری چنین اقدامات خیریه ای را انجام داده بود که بازتاب های بسیار مثبتی را هم در پی داشت. حسن یزدانی حالا با توجه به محبوبیت بالای اجتماعی خود سعی می کند در وقت هایی که برای استراحت دارد، بیش از قبل بین مردم حاضر شده و باعث خوشحالی آن ها شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار