جشن اولین گل سامان با یک قیچی تماشایی
چند دقیقه پس از ورود به زمین، سامان قدوس با یک قیچی تماشایی اولین گل خود در لیگ برتر جزیره را به ثمر رساند.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 31 October 2021

به گزارش تابناک سمنان ملی پوش خط هافبک برنتفورد که در سه بازی اخیر تیمش عملکرد قابل قبولی داشت و مقابل استوک سیتی نیز ۹۰ دقیقه بازی کرد، در هفته دهم لیگ جزیره از روی نیمکت بازی را آغاز کرد.

 

قدوس تماشاگر دریافت سه گل برنتفورد در نیمه نخست بود و در حالی از دقیقه ۵۸ وارد زمین شد که برنلی تلاش می‌کرد تا در نیمه دوم با کنترل جریان بازی و نمایشی تدافعی، اجازه خودنمایی به عناصر هجومی حریف ندهد.

 

با این حال سامان قدوس از زمان ورود به زمین تلاش ویژه‌ای را به عنوان هافبک هجومی تیمش انجام داد تا تعویضی ثمربخش باشد. علاوه بر گلی تماشایی که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید، او یک پاس کلیدی برای خلق موقعیت داشت و همچین یک شوت زد که بلوکه شد.

 
 

هافبک شماره ۱۴ برنتفورد در دقیقه ۷۹ بازی تک گل تیمش را به ثمر رساند. در این لحظه، توپ از میانه میدان با پاسی بلند برای کریستین نورگارد رسید و او با سر موقعیت را برای قدوس مهیا کرد تا او ضربه نهایی را بزند.

 

 

قدوس که به سرعت تلاش می‌کرد تا زودتر از مدافع برنلی به توپ برسد، ناگهان در تصمیمی عجیب با ضربه قیچی دروازه را هدف گرفت و از نقطه مرکزی محوطه جریمه برنلی به شکلی تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و با شدت ضربه نیک پوپ انگلیسی هم نتوانست این توپ را مهار کند.

 

گلر برنلی که در این بازی نمایش درخشانی داشت، پس از چند سیو از مهاجمان برنتفورد، خود را آماده جشن برای کلین شیت می‌کرد اما ضربه دیدنی قدوس او را ناکام گذاشت.

 

این نخستین گل سامان قدوس در لیگ برتر جزیره در پنجمین بازی اش بود که شاید سبب شود تا سرانجام توماس فرانک سرمربی دانمارکی این تیم بیش از پیش به ستاره ایرانی توجه کند؛ بازیکنی خوش تکنیک با ضرب توپ بالا که به نظر می‌رسد با عبور از بدشانسی، حالا آماده درخشش بیشتر در فوتبال انگلیس می‌شود.

 

ضربه والی قدوس توجه بسیاری از کاربران انگلیسی زبان توییتر را به خود جلب کرده؛ یکی از آنها که طرفدار برنتفورد است، قدوس را تنها نقطه مثبت تیمش در این بازی دیده و از پیشرفت او نوشته است.

 

کاربر دیگری نوشته که علاوه بر گلی که قدوس زد، او از زمان ورود به زمین موفق شد روند مسابقه را به نفع برنتفورد عوض کند‌.

 

یکی دیگر از کاربران که به نظر طرفدار تیم چلسی است هم نوشته که قدوس باید خرید بعدی این تیم آبی پوش لندنی باشد.

 

با این نتیجه، برنتفورد در رتبه دوازدهم لیگ جزیره قرار گرفت. آنها هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نوریچ خواهند رفت.

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار