روابط بازسازی می‌شود؛
توافق با ژاوی و السد از چند جنبه به سود آینده باشگاه بارسلونا خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 31 October 2021

به گزارش تابناک سمنان به زمان رسمی جدایی ژاوی هرناندز از السد فقط چند روز یا حتی چند ساعت باقی مانده و بازگشت اسطوره بارسلونا به استادیوم نوکمپ این بار در کسوت سرمربی، قطعی شده است. نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد مذاکرات بین طرفین در حال حاضر در مسیر درستی قرار دارد و ژاوی قطعا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد. منابع قطری در رابطه با این مذاکرات به مارکا اطلاع دادند که هیچ مشکلی بین ژاوی، السد و بارسلونا وجود نخواهد داشت و به زودی این خبر به صورت رسمی اعلام می شود.

 

 

رابطه ژاوی با سران باشگاه قطری بسیار خوب است و السد نیز قصد ندارد در مقابل خواسته سرمربی فعلی خود سنگ اندازی کند. ژاوی از زمان پیوستن به السد در سال 2015 چهار عنوان در لباس بازیکن و حالا هفت قهرمانی به عنوان سرمربی السد کسب کرده و از محبوبیت فوق العاده ای در این باشگاه برخوردار است.

 
 

ژاوی رابطه دوستانه و خاصی با السد دارد و این یوند فراتر از قراردادی است که در سال 2022 به پایان می رسد. در واقع این دوستی زیرا در حال حاضر بیشتر شخصی بوده تا حرفه ای و قرار نیست رابطه طرفین اینجا تمام شود. ژاوی پیش از ان بارها از شرایط باشگاه السد و زندگی در قطر تعریف کرده و حالا نیز با دوستی و در شرایطی آرام از این تیم جدا خواهد شد.

 

السد قصد ندارد مبلغی بابت فسخ قرارداد با ژاوی دریافت کند، اما این جدایی برای آنها نیز بدون سود نخواهد بود. قرار است روابط مالی باشگاه بارسلونا با اسپانسرهای قطری دوباره از سر گرفته شود. پس از قهرمانی بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 بود که جوزپ بارتومئو روابط مالی باشگاه با این کشور را قطع کرد و بارسلونا با راکوتن به عنوان اسپانسر اصلی پیراهن تیم به توافق رسید.

 

اما حالا و در روزهایی که بلوگرانا به شدت به وجود حامیان مالی خارجی نیاز دارد، حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا به منزله بازسازی رابطه این باشگاه با اسپانیرهای قدرتمند قطری است و به زودی احتمالا یک شرکت این کشور اسپانسری کاتالان ها را به عهده خواهد گرفت و این یعنی بازگشت ژاوی با چمدان هایی پر از پول توام خواهد شد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار