رئیس پارلمان بخش خصوصی استان سمنان:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از مسوولان در هر سه قوه خواست به نظرات کارشناسانه و تخصصی اتاق ایران و اتاق استان‌ها گوش فرا دهند.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳ 30 October 2021

نه در حرف که در عمل به نظرات کارشناسانه بخش خصوصی گوش کنند

 

به گزارش تابناک سمنان علی‌اصغر جمعه‌ای در دیدار رئیس اتاق ایران با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان از اتاق ایران به عنوان مشاور سه قوه نام برد و اظهار کرد: فعالان بخش خصوصی در ایران از ظرفیت بالایی برخوردارند و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و توانمند در کنار رویارویی مستقیم آنها با مشکلات سبب شده که از وضعیت فعلی و راه‌های برون‌رفت از آن شناخت خوبی داشته باشند.

وی با تقدیر از هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه اتاق سمنان که در ساخت پروژه ساختمان این تشکل مشارکت داشتند به تلاش‌های فعالان اقتصادی در دوران سخت تحریم و کرونا اشاره کرد و افزود: هیئت رئیسه اتاق سمنان در پیچ و خم‌های بحرانی و سخت اقتصادی اخیر توانستند از بخش خصوصی در این استان به خوبی و تا حد امکان، صیانت کنند.
وی با اشاره به توانمندی‌های بالقوه در اتاق ایران و استان گفت: اتاق بازرگانی برخلاف برخی تشکل‌های دیگر نظیر اتاق تعاون، اتاق اصناف و...به واسطه عضویت در کنفدراسیون جهانی، از جنبه‌های جهانی و بین‌المللی برخوردار است و همین این اتاق را به یک تشکل اثرگذار در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل کرده است.

جمعه‌ای ادامه داد: این جنبه بین‌المللی و فراملی سبب شده که اتاق ایران بتواند علاوه بر اثرگذاری در حوزه‌های اقتصادی، بتواند در بخش سیاسی نیز موثر باشد لذا امید می‌رود که دولت و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی به بهترین نحو از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با ابراز خرسندی از تلاش‌های دولت جدید در چند ماه اخیر اضافه کرد: آنگونه که از فعالیت های دولت جدید در این چند ماهه برمی آید به نظر می‌رسد که عزم دولت برای رفع مشکلات جدی است لذا انتظار می رود که دولت سیزدهم بیش از پیش در این شرایط به یاری فعالان بخش خصوصی بشتابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ادامه داد: انتظار می‌رود که دولتمردان نه در حرف که در عمل به نظرات کارشناسانه بخش خصوصی و دیگر کارشناسان حوزه‌های مختلف گوش کنند.

این فعال اقتصادی با اشاره به افتتاح ساختمان جدید پارلمان بخش خصوصی استان گفت: با افتتاح این ساختمان جدید، ساختمان قبلی که توسط اتاق بنا شده بود در اختیار پارک علم و فناوری قرار گرفت که این تشکل‌های علمی و نوپا حمایت شوند.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با مشارکت اتاق ایران ساخته شده افزود: در چند ساله بالغ بر 19 میلیارد تومان اعتبار از سوی اتاق ایران به اتاق سمنان اختصاص یافته که جای تقدیر ویژه دارد.

دکتر شافعی و هئیت رئیسه اتاق ایران به منظور افتتاح ساختمان اتاق سمنان و بازدید از واحدهای صنعتی و معدنی استان سفری دو روزه داشته که این سفر امروز با بهره برداری رسمی از ساختمان اتاق سمنان و دیدار با مسوولان استان و از جمله استاندار و امام جمعه سمنان به پایان می‌رسد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار