مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۹ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۲۶۵ سهم به ارزش بیش از ۱۱۸ میلیارد و ۲۶۹ میلیون و ۱۳۴ هزار ریال هفته گذشته در بورس سمنان داد و ستد شد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 30 October 2021
 
معاملات بورس سمنان به کمتر از ۱۰ میلیون سهم کاهش یافت

 

به گزارش تابناک سمنان فاطمه امیرجان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: چهار میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۳۹ سهم به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

وی بیان کرد: پنج میلیون و ۶۴۳ هزار و ۶۲۶ سهم به ارزش بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۱۵۶ میلیون و ۶۶۳ هزار ریال در همین مدت به فروش رسید.

وی یادآور شد: شاخص کل قیمت سهام در اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز چهارشنبه گذشته ( پنجم آبان ۱۴۰۰) با ۴۲ هزار و ۳۹۶ واحد کاهش به یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۶۱ واحد رسید.

امیرجان تصریح کرد: ۱۳ درصد معاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۸۷ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

مدیر بورس منطقه سمنان با بیان اینکه بازار سرمایه بازاری نیست که کسی بتواند بدون علم و تجربه در آن موفق شود، افزود: سرمایه‌گذاری در بورس کاری تخصصی است و نیاز به آموزش دارد، در غیر این صورت سرمایه‌گذاران با ضرر مواجه می‌شوند.
به گزارش ایرنا، ارزش معاملات انجام شده در بازار بورس سمنان در سال ۱۳۹۲ حدود پنج هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال بود که اکنون حجم معاملات در بورس نسبت به آن زمان افزایش یافته است.
۱۴ دفتر کارگزاری در شهرستان سمنان، یک دفتر کارگزاری در شهرستان مهدیشهر، ۱۲ دفتر کارگزاری در شهرستان شاهرود، سه دفتر کارگزاری در دامغان و یک دفتر کارگزاری در شهرستان گرمسار برای ارائه خدمات فعال است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار